Skip to main content

«"عملا همین نیروی کارمزد با

«"عملا همین نیروی کارمزد با
بهمن موحدی(بامدادان)

«"عملا همین نیروی کارمزد با حکومت الهی ، بارها بیشتر از دوران "پهلوی های ضدکارگر" بی حقوق تر شد. در حالیکه خمینی ، خدایش را نیز کارگر می شناخت و خود کارگر کش شد"»
با درود های صمیمانه خدمت جناب بهنام چنگائی گرامی و با تشکر از مقالۀ روشنگرانه شما. جنابعالی به درستی اشاره کردید که وضعیت معیشتی و صنفی کارگران مظلوم و زحمتکش میهنمان در دوران آخوندهای ضدبشر بسیار بدتر از رژیم شاه خائن شده است. به طور نمونه، وضعیت کارگران کوره های آجرپزی را می شود مثال زد که به وحشیانه ترین صورت استثمار می شوند. نگاهی به وضعیت این کارگران یک برده داری نوین بدتر از برده داری فرعونی را نشان می دهد. بدون اغراق می توان به کارگران ایرانی ، برده کارگر گفت! در ایرانِ تحتِ حاکمیت این آخوندهای پلید و ضدبشر، کارگران ایرانی ، برده وار زندگی می کنند. هم اینک 13 میلیون کارگر که نان آور حدود 40 میلیون مردم ایران هستند و

نزدیک به 50 درصد جمعیت ایران را تشکیل می دهند با ترفندهای رژیم ضدکارگری و ضدخلقی جمهوری اسلامی بیش از بیش به اعماق دره فقر پرتاب می شوند اما خشم انفجاری جامعه کارگری ایران و فرزندان گرسنه آنان بدون تردید پاسخی شایسته به این رژیم ضدکارگری و ضدخلقیِ جمهوری اسلامی خواهد داد.
تنها راه نجات و رهاییِ کارگران و زحمتکشان ایران از فقر و گرسنگی و اربابان کارفرما، سرنگونی رژیم ضدکارگری جمهوری اسلامی با حرکت های مسلحانۀ توده ای و انقلاب قهرآمیز است.