Skip to main content

مزدوران خمینی خون آشام به

مزدوران خمینی خون آشام به
بهمن موحدی(بامدادان)

مزدوران خمینی خون آشام به هزاران دختر بچه ی ایرانی در زندانها تجاوز کردند و بسیاری از آنها را اعدام کردند. شرم بر حامیان داخلی وخارج نشینِ این رژیم رذل وکثیف، از به اصطلاح اصلاح طلبان داخل کشور گرفته تا اپوزیسیون نماهای خارج نشین که از رژیمی دفاع می کنند که دختربچه های دوازده و سیزده سالۀ ایرانی را به وحشیانه ترین شکل ممکن شکنجه کرده و آنها را مورد تجاوز قرار داده و در نهایت این دخترکان مظلوم را اعدام کرده است. زهی بیشرمی !
کارنامه خمینی خون آشام، حاکی از سرتا پا جنایت و نیت پلید غیر انسانی اوست. آن گاه که به کشتار بیش از 30 هزار نفر از جوانان برومند و فرهیخته و میهن پرستِ مجاهد و مارکسیست ما به دست جلادان خود پورمحمدی ، اشراقی ، ونیری در زندانها در تابستان سال 67 فرمان داد، و آن گاه که رزمندگان و خلق قهرمان کُرد ایران را به وحشیانه ترین شکل کشتار کرد. و آن گاه که فرمان داد به زنان و

دختران مبارز ما در زندانها تجاوز کنند.
38 سال است که تجاوز به زنان و دختران ایرانی (چه زندانیان سیاسی و چه زندانیان عادی) در زندانهای رژیم ضدخلقی و فاشیستی جمهوری اسلامی، به امری سیستماتیک تبدیل شده است.
اگر به کارنامه سیاه این آخوندهای ضدبشر و ضدایرانیِ حاکم بر میهنمان نگاه کنیم، عموماً دارای چند همسر و یا چند صیغه می باشند. هرکدام از این دو مورد ، خلاف انسانیت و یک نوع وحشی گری است.
هرگونه فرهنگ انسانی ، این رفتار ناشایست و حیوانی را یک نوع بربریت و وحشی گری می داند. تجاوز به هر انسان دیگر یک بربریت، وبه ویژه تجاوز به دختران و پسران یک جنایت بزرگ و غیرقابل بخشش می باشد.
در برهه ی قیام سراسری خلق ایران در سال 88، به دختران و پسران زیادی در سیاهچالهای آخوندی به وحشیانه ترین شکل ممکن تجاوز شد، حمایت و طرفداری امام جمعه های مفت خور و انگل رژیم از جنایات خامنه ای جلاد و هم پالکی های او مانند فرزند جنایت کار و دزدش ؛ مجتبی ، آخوند مصباح یزدی، جنایت کار بزرگ احمد خاتمی ، آخوند محمد یزدی ، آخوند مکارم شیرازی، و ... قبول و گسترش تجاوز به دختران وپسران در سیاهچالهای آخوندی است. این گرگ صفتان هرجائی باید هرچه زودتر به وسیله جوانان برخاسته و دلیر ایران به سزای خود برسند.
تنها راه نجات خلق ایران از جهنم آخوندی، شروع مبارزات مسلحانه ی توده ای و برپایی یک انقلاب قهرآمیز و در نهایت سرنگونی رژیم ضدخلقی و فاشیستی جمهوری اسلامی است.