Skip to main content

تشکیل فراکسیون مناطق ترک نشین

تشکیل فراکسیون مناطق ترک نشین
بهمن موحدی(بامدادان)

تشکیل فراکسیون مناطق ترک نشین در طویله ی شورای اسلامی رژیم (ملاخونه) یکی از حربه های حاکمیت پلید آخوندی برای از بین بردن همبستگی ملی و اجتماعی خلق ایران است. تنها زمانی مشکلات اتنیکیِ ساکنین ایران حل خواهد شد که رژیم ضدخلقی جمهوری اسلامی سرنگون شود. در آن زمان همه به حقوق زبانی و مدیریتی و دینیِ خود خواهند رسید و درچارچوب تمامیت سرزمینی ایران به تمامی استانها حق خودگردانی اعطاء خواهد شد(خبری از جدایی و تجزیه طلبی نخواهد بود و با تجزیه طلبان به شدت برخورد خواهد شد)
رژیم ضدخلقی و فاشیستی جمهوری اسلامی با نادیده گرفتن حق و حقوق شهروندی هموطنان شریف کُرد، بلوچ، ترک، آذری، ترکمن و عرب خوزستانی ، هیزم به آتش گرایشهای تجزیه طلبانه می ریزد. رژیم پلید جمهوری اسلامی با شیعه گری ، با توزیع نابرابر منابع اقتصادی و با واگذاری تمامی مسئولیتهای کلیدی منطقه ای و استانی به اعوان و عناصر وابسته به خود

چنین هموطنانی را از جنبه های گوناگون تحقیر می کند. بنابراین تنها راه برای حل مشکلات اتنیکی در ایران و همچنین از بین بردن ستم مضاعف مذهبی ، سرنگونی تام وتمام رژیم ضدخلقی و فاشیستی جمهوری اسلامی است.
این تجزیه طلبان پانترک (موسوم به حرکت ملی آذربایجان جنوبی ) مهره هایی هستند در دست وزارت بدنام اطلاعات و اطلاعات سپاه پاسداران ضدخلقی و افسار آنها در دستان این دونهاد سرکوبگر رژیم است. آخوندها ی ضدبشر و ضدایرانیِ حاکم بر میهنمان از تجزیه طلبان آذربایجانی برای از بین بردن همبستگی ملی و اجتماعی ایرانیان استفاده می کنند. تجزیه طلبان آذربایجانی وابسته به رژیم جمهوری اسلامی هستند.
همین برای تجزیه طلبان آذربایجانی بس که موجودی درنده خو و خونخوار به نام "ملاحسنی" و جنایتکار دراز گوشی به نام "نادرقاضی پور" قهرمانان آنها هستند.
ما آذربایجان را با اسطوره هایی مثل "ستارخان و باقرخان" ، "صمد بهرنگی" ، "بهروز دهقانی" ، "صفرقهرمانیان" ، "غلامحسین ساعدی" ، "موسی خیابانی" و... می شناسیم نه با تجزیه طلبان پانترک و حیواناتی مثل نادر قاضی پور و ملاحسنی.