Skip to main content

جناب صوفی زاده,

جناب صوفی زاده,
peerooz

جناب صوفی زاده,
شما مختارید این انتقاد را جدل بخوانید. در کامنت قبلی من جز افزودن یک کلمه " این " - برای درک بهتر مطلب - بقیه نقل قول مستقیم فرمایش شما بود. عصاره مقاله شما - بعد از مطالعه - اینست که " تورکها [ ی ترکیه ] تاریخی قبل از اسلام ندارند.". مگر کردها قبل و بعد از اسلام تاریخ حکومت مشخصی در چهار اقلیم داشته اند که شما به ترکها سرکوفت میزنید ؟ مگر تاریخ ایران باستان ربطی به تاریخ و زندگی امروز ایران دارد که تاریخ قبل از اسلام ترکیه داشته باشد؟ حد اقل از زمان امپراتوری عثمانی, ترکیه دارای تاریخ مشخص است و تا همین امروز هم کدام امپراتوریست که دستش تا آرنج به خون آلوده نباشد؟

مشکل شما و دیگر کسانی که در آرزوی کردستان بزرگ بوده و هستند اینست که " گمان را از یقین برتر " شمرده و در دورانی که قانون تفرقه انداز و حکومت کن به شدت در حال اجراست, " خلق " کرد را سالها به دنبال سراب موهوم

بازیچه مقاصد دیگران کرده اید. امروز هم - مانند همیشه - فرزندان " خلق " کرد را با اسلحه و پشتیبانی استعمار, به صورت پیاده نظام, قربانی منافع آنها نموده و درک نمیکنید که اسرائیل و امریکا و اروپا و غیره محال است که هرگز اجازه ایجاد کردستان بزرگ و قوی و مرفه در " خاورمیانه بزرگ " را بدهند و بهتر است به همین اقلیم ظاهرا فاسد کردستان قناعت بفرمائید و در پی اصلاح آن بکوشید.