Skip to main content

جناب ناشناس 3 نقطه فارسی زبان

جناب ناشناس 3 نقطه فارسی زبان
Anonymous

جناب ناشناس 3 نقطه فارسی زبان دموکراسی خواه عصبانی
شما اگه شعر همولایتی خودت را خوانده بودی " از ایران وز ترک وز تازیان / نژادی پدید آید اندر میان.
نه دهقان نه ترک و نه تازی بود / سخنها به کردار بازی بود"
اینگونه از این مملکت هزار قوم و قبیله دفاع نمی کردی
من ادعای ایران دوستی ندارم.من فقط می خواهم شهر و استان ما هم مثل آذربایجان توسعه یافته ترین استان کشور و استان بی مهاجر خارجی باشد. و این مهاجران خارجی ترک نژاد به آذربایجان فرستاده شوند.
امروز آذربایجان توسعه یافته ترین استان کشور است که در تمام سالهای که شما و همشهریهایت زیر دست و پای مهاجر عراقی و افغانی بودید هیچ مهاجر خارجی را راه نداده اند. استاندار و فرماندار و شهردار و اکثر قریب به اتفاق مسئولانش بومی هستند. فراکسیون ترکها را هم راه انداخته اند. اما در استان شما ( خراسان) استاندار و شهردار و بیشتر مسئولان غیر بومی هستند حتی

شنیدم اتباع بیگانه که وطن خود را به دشمن فروخته اند و فرار کرده اند را به شما مسلط کرده اند (خفت از این بالاتر) و طبق آمار 75 درصد کارگرانتان بخاطر هجوم کارگران خارجی بیکار هستند و دارای بالاترین آمار آسیبهای اجتماعی و طلاق و بچه دورگه و بی هویت و بچه دزدی و بردن آنها به آنسوی مرز هستید با وجودیکه بیشترین شهید را برای دفاع از ایران دادید اما چون .. بیش از حد ایران دوست هستید! این بلاها را سرتان آوردند. حالا باز آمده ای دل برای ترک و کرد دل می سوزانی و نگران اصل 15 و زبان کارگری - دهاتی اینها شده ای که در محاوره هم نصفش فارسی است چه برسد که بخواهد نوشتاری شود. این تاکید اینها بر تدریس زبان مادری اولا بخاطر این است که مرزهای قومی را مشخص کنند دوما زبانی را از باکو یا انکارا بیاورند و تدریس کنند برای بریدن ارتباط با ایران فهم این اینقدر برای شما سخت است؟ شما دلت برای خودت بسوزد فردا کشور بی حاکمیت شد شما در مرز افغانستان و همجوار بلوچها که همین الان هم مشهد را محاصره کرده اند و دارای جمعیت میلیونی مهاجر اجنبی که اکثرشان افاغنه خصوصا پختو هستند و تشنه به خون ایران و ایرانی چه بر سرتان می آید فکر آنروزها را کرده ای؟
شما اگر سیاست داشتی بجای بازی در میدان این ترک و تازیها و طرفداری از تدریس زبان مادری و فدارلبازی و ... همه این مهاجران خارجی را به مناطق قومی می فرستادی تا همدیگر را کنترل کنند و اگر جرم و جنایتی هم اتفاق می افتاد در بین این پان اتراک و پان های دیگر بود در حالیکه در این سالها اقامت مهاجر خارجی در تمام مناطق قومی ممنوع بوده ( چون قدرت دست همین ترکها و عربهاست.) و این وطن فروشان کشور به دشمن فروخته ی پر روی همیشه طلبکار هر چه زدند و کشتند و تجاوز کردند در خراسان( داری بیشترین شهید در جنگ) و در یزد و کرمان و اصفهان و شیراز و گرگان و تهران و بوشهر و ... بوده است.