Skip to main content

به امثال

به امثال
Anonymous

به امثال

فرستاده شده توسط جناب دشت گرگان در ی., 11/20/2016 - 01:42

قطعا امثال شما .. هارت و هورت ها ملت ایران نیاز ندارد. دشمنان ملت ایران ا زمانی اسلحه به دست نگرفته و مثل تروریستها درگیری حربی نکنند، مردم ایران هرگز دست به خشونت نبرده و هر کسی این کار بکند پیشاپیش محکوم است و این وظیفه نیروهای نظامی و امنیتی و پلیس ایران مداخله کنند مگر شرایط خاص که بسیج عمومی ان منظم و نه مثل وحشی های قومی-مذهبی.
بیخودی از مردم مایه نگذارید/ توحش و ادم کشی از هر کسی و با هربهانه ای محکوم است. پورپیرار سالها در خود ایران و امثال از قدیم تاکنون بدترین فلم زنی ضد ایرانی کرده اند ولی کسی به انها نداشته و هیچ فرد اگاه ملی ایرانی چنین خشونتی نخواهد کار چه در لفظ و جه درعملف البته مجانین و دیوانگان فحاش و خودسر و بی سرپا همیشه هستند. قماس عربده کش و اوباش همه جا هستند.

البته بعید است این فحاشن اینترنت و سایتهای مثل ایران گلوبال عذرخواهی کنند و با انتشار کامنت های فحاشی خودشان مضحکه کرده اند. فقط ادم های ساده لوح میتواند این فحاشان قومی و مذهبی به افراد ملی ایران دوست باور کند.
کار فعالان ملی ایران دوست و دمکراسی خواه اعم فارسی زبان و غیره هرگز خشونت کلامی و فیزیکی نیست. دفاع مشروع هم در جایش انجام خواهد شد ولی فضای مجازی جای تهدید و فحاشی و خالی بندی نیست. اینجا باید با تسلط بر اعصاب و روان مستددل پاسخ داد و اگر عرضه حرف منطقی و پاسخ ندارند سکوت کرد.
منافع ملی و ملت ایران همیشه از این اوباش روانی ضربه خورده اند از گردهمایی های فرهنگی در پاسارگارد بگیر تا تظاهرات های اعتراضی و بهانه به دست دشمنان ایران داده اند اتهام بزنند و سرکوب کنند.