Skip to main content

به آقای ...Lachin ....بطور

به آقای ...Lachin ....بطور
ناصر کرمی

به آقای ...Lachin ....بطور اتفاقی کامنت شما را در رابطه با شرکت من در نشست تلویزیون گوناز دیدم. شرکت من صرفأ به مناسبت شرکت اقای کیانوش توکلی بود. یکی از کاربران سایت ایران گلوبال ناگهانی کامنتی در سایت درونی گذاشت که اکنون آقای کیانوش توکلی در تلویزیون گوناز سخن رانی دارند و لینک ارتباطی به این نشست را هم گذاشتند. من کنجکاو شدم و شرکت کردم و بطور کلی قصد صحبت کردن را نداشتم و آمادگی آنرا هم نداشتم.....

امّا آقای احمد اوبالی چنا واژگونه نگاری تاریخی کردند و آنقدر چپ و راست زدند، در نهایت گفتند که ما را (تُرک تباران را) به اجبار در ایران نگهداشته اند. من فقط کوتاه در پاسخ ایشان گفتم که چه کسی شما را اجبار کرده است که در ایران بمانید ؟ آیا کسی شما را به اجبار به ایران کوچ داده است،
مردم تُرک تُرک تبار بطور آزادانه و با میل و تصمیم خود به بخشی از ایران مهاجرت کرده اند و باید طبق اصول مهاجرت و قوانین بین المللی منش و همزیستی مسالمت آمیز و فرهنگی متین از خود نشان دهند، اگر هم دوست ندارند در ایران بمانند مرزهای ایران بر روی ایشان و همنوعانشان باز است، و اکنون هم آنرا تکرار و تأکید میکنم.

بعد از آن آقای محمد رضا لوایی طی یک ایمیل از من درخواست کردند که جلسه ای در تلویزیون گوناز شرکت کنم که به ایشان جواب مثبت دادم، ولی از ایشان پرسیدم که طرف مقابل من چه کسی هست و گراد و درجهء تحصیلی همجنین رشتهء تحصیلی ایشان و یا افراد شرکت کننده در این نشست چیست که ایشان دیگر عقب نشینی کردند و دیگر پاسخی نداد.

پیشوایان مردم تُرک تبار فقط یکطرفه به قاضی میروند و یا خود اندازه میگیرند، می برند، می دوزند و می پوشند، و جشن میگیرند و در خواب و خیال بسر میبرند، و هنوز زمین لرزهء مقاومت و جنبش عظیم ایرانیان را تجربه نکرده اند.