Skip to main content

در متن مقاله آمده است که " در

در متن مقاله آمده است که " در
peerooz

در متن مقاله آمده است که " در این خبر [ نقل از یورو نیوز در سایت ایرانگلوبال ] قید شده است که لایحه از سوی دولت حاکم مطرح شده است در رابطه با این خبر جز اصطلاح دروغپراکنی چیزی دیگری به ذهنم نمی رسد اولا این لایحه از طرف دادگاه قانون اساسی ترکیه به پارلمان تورکیه داده شده است نه از طرف دولت حاکم.".

امروز خبر گزاری ها منجمله بی بی سی فارسی خبر دادند که " دولت ترکیه لایحه عفو مشروط مرتکبین ارتباط با دختران زیر سن قانونی را پس گرفته است. روز سه‌شنبه، ۲ آذر (۲۲ نوامبر)، بن علی یلدریم، نخست وزیر ترکیه، در یک نشست خبری گفت که دولت تصمیم گرفته است لایحه مربوط به اصلاح قانون مجازات ارتباط جنسی با دختران زیر سن قانونی را پس بگیرد. ارائه این لایحه به پارلمان مخالفت شدید مدافعان حقوق کودکان و زنان را در پی داشت.".

چگونه بن علی یلدریم، نخست وزیر ترکیه میتواند لایحه ای را که

توسط " دادگاه قانون اساسی ترکیه به پارلمان تورکیه داده شده است نه از طرف دولت حاکم." پس بگیرد ؟ چرا باید شخصی بدون تحقیق کافی تهمت بزند که "...ژورنالیستها به جای بازگویی حقایق خود به شایعه پراکنی و انتشار اخبار دروغ دامن بزنند ..." و گروهی از ما را وادارد که که بدون تحقیق و بررسی تا حد ناسزاگویی بهم بتازیم ؟