Skip to main content

دوست عزیزمان بابک تصور میکنند

دوست عزیزمان بابک تصور میکنند
Anonymous

دوست عزیزمان بابک تصور میکنند که خبر اقدامات پارلمان ترکیه برای تصویب قانونی بر ضد دختران خرد سال شایعه فارسها است.
دوست عزیز اولا این خبر تنها از طرف فارسها مطرح نشد شما اگر از نیروهای سیاسی داخل ترکیه اطلاعاتی داشته باشید متوجه خواهید شد که ابتدا جریانات سیاسی چپ، سوسیال دمکرات و لیبرال ترکیه به این اقدام ضد انسانی و ضد زن ترکیه اعتراض کردند و هزاران زن در کوچه و خیابان به اعتراض پرداختند و تصاویر و ویدئوهای اعتراضات توده ای موجود است.
دوما این خبر را بعدا مطبوعات انگلیسی، آلمانی و غیره بخش کردند و فارسها آنها را کپی کردند
سوما- شما میدانید که همان قانون ازدواج ترکیه که دختران در 15 سالگی ازواج کنند قانونی ضد زن میباشد ازواج دختر بچه 15 ساله به تجاوز مردان به بچه جنبه قانونی داده است. شما اگر انسانی آزادیخواه و مدافع زن باشید هرگز قبول نمی کنید که چنین قانونی به

اجرا در آید. شما مقاله بلند بالایی نوشتید تا از تجاوز مردان گردن گلفت به دختران 15 ساله - 16 سال و 17 ساله دفاع کنید. تعصب به ترکیه چشمان شما را تیره و تار کرده و رحمی به حال دختران خرد سال نمی کنید. اگر دختر 15 ساله داشته باشی آن موقع متوجه جنایتی میشوی که در ترکیه در حق زنان صورت می گیرد. فاشیسم اسلامی حاکم بر ترکیه دیوانه وار تلاش میکند قوانین زیادی را بر ضد زنان تصویب کند و پایه های مرد سالاری را بیشتر تحکیم بخشد. دولت فاشیست ترکیه نه تنها بر حقوق زنان بلکه به تمامی حقوق انسانی در ترکیه تعرض وحشیانه را ادامه میدهد. متاسفانه کسانی مثل بابک هم به آلت دست فاشیسم ترکیه تبدیل میشوند.