Skip to main content

به دو هدف پنهانی نویسنده

به دو هدف پنهانی نویسنده
Anonymous

به دو هدف پنهانی نویسنده شعا رهای بالا باید توجه کرد .
او به خیال خودش به چپ نان قرض میدهد واز چپ دفاع میکند د رحالیکه میداند چپ گرائی چه معنائی دارد و اگر چپ خوب بود اوهم چپ باقی مانده بود . .
او در بین دعوا نرخ تعئین میکند .
او با این دو موضوع تمامیت ارضی ایران را نفی میکند و اگاهانه فاشیسم اسلامی را با فارسی سخن گفتن یکی میکند .
او نظام انقلابی کنونی را که چپ برای ان سینه سپر می کند با نظام پادشاهی یکی میکند درحالیکه میدانیم دونظام یکی نماینده توحش است و دیگری نماد تمدن بود. .
اما نویسنده مقاله چه میخواهد ؟ او به هر قیمت خواهان تجزیه ایران و ایجاد کشوری بنام اذربایجان و اتحاد با بخش شمالی جداشده ان میباشد .ادعای دوستی خلقها و برادری و صلح و دوستی همه و همه حرف است و شعار .
این سرخوده گی تاریخی نویسنده ناشی از

شکست انقلاب اکتبر و فاجعه فرقه دمکرات و برامدن نظام دینی در ایران است . در سال 57 چپ ایران فکر میکرد با دفاع از ارتجاع سیاه به ساده گی میتواند قدرت را در دست بگیرد . در سال 32 نیزچپ با فرار شاه از ایران زمان را مناسب دید و ترور مصدق بسیار کار اسانی بود ولی حریف زرنگتر بود و چپ را به تبعید فرستاد . در سال 57 نیز اخوند دست چپ را خواند و دوباره او را به تبیعد تاریخی دیگری فرستاد .چپ ایران هرگز باوری به قانون اساسی و فعالیت در چهارچوب قانون اساسی نداشت . اگر میداشت چه نیازی به شعار مرگ بر شاه بود ؟
نویسنده مقاله به این موضوع اگاهانه توجه نمیکند که بنیاد نظام شیعه از قزلباشان ترک ریشه گرفته و اساسن جریانی وارداتی عربی ترکی است که به مردم ایران حقنه شده است . در اربعین امسال شاهد وجودهزاران اذری از همه جای اذربایجان در گربلا بودیم .