Skip to main content

تشکر از بیان حقایق

تشکر از بیان حقایق
Anonymous

تشکر از بیان حقایق.
بدلایل زیادی درک این واقعیات برای خیلی ها بسیار زحمت و سخت شده است. انسانها در باتلاق خرافات، کثافات مذهبی، سود پرستی و قدرت طلبی های کاپیتالیسی فرو رفته اند. رشد کاپیتالیسم و غالب شدن ایدئولوژی، افکار و فرهنگ آن در زندگی توده ها باعث شده انسانها از خود بیگانه بشوند. انسانها آن چنان به افکار پلید بورژوایی آلوده شده اند که تمامی بدبختی های امروز جامعه هم نتوانسته آنها را بیدار کنند.
از سوی دیگر جریانات مائویست، لنینیست، استالینیست و تروتسکسیت در ایران و جهان با نام و عنوان سوسیالیست و کمونیست آنقدر فلاکت و افتضاح ببار آوردند که مردم را از آرمان و اهداف سوسیالیستی بیزار کرده اند.
این دقیقا درست است که سوسیالیستها پیشروان آزادی، برابری و عدالت اجتماعی بوده ، هستند و خواهند بود و بدون سوسیالیسم بشر در فقر، نداری، بیکاری، بدبختی، جهالت و جنگ، کشتار،

آوارگی و هزاران مشکل دیگر بسر خواهد برد و فاشیستها و مذاهب برایشان حاکمیت خواهند کرد. بشر امروزی بخاطر جهالت و نادانی مدافع فاشیسم و مذهب هستند. تغییر این وضعیت سخت است.
سوسیالیسم با اقدام آگاهانه و علم گرایی انسانهای مدرن و متمدن برقرار میشود. فعلا مردم توسط مذهب، فرهنگ کاپیتالیستی و سرکوب آنها مرعوب شدند و این جامعه پست و وحشیانه را لایق و شایسته خود میدانند. مبارک شان باشد.
ما سوسیالیستها مبارزه خود را با فاشیسم، مذهب و خرافات به آرامی و حوصله پیش میبریم. هر چه از دستمان برآید می کنیم. ملت باید خودش انتخاب کند که سوسیالیسم، آزادی و برابری میخواهد یا بدبختی های بربریت کاپیتالیستی را.
فاشیستهای به اصطلاح آریایی و فاشیست اسلامی ایران با سوسیالیسم و کمونیسم دشمنی میکنند. چون انها میخواهند در چارچوب ایران عزیزشان ملتها در اسارت و بردگی نگه دارند، استعمار و استثمار بکنند و به انسانها ستم ملی، ستم طبقاتی، ستم جنسی و مذهبی روا بدارند.
سوسیالیستها برای حفظ مرز های تحمیلی دولتهای اشغالگرایران اهمیتی قائل نیستند. رهایی ملل تحت ستم از ستمهای ملی در ایران تنها و تنها با استقلال ملی ملل تورک، کورد، عرب، بلوچ و تورکمن امکان پذیر است.
اما استقلال ملتها و تشکیل دولت و کشور مستقل تازه اول کار است و استقلال ستم طبقاتی و ستم بر زنان را نابود نمی کند بنابر این تنها و تنها ایجاد جامعه سوسیالیستی در کشورهای مستقل ایرانستات (فارسستات یا پارسستان) ، آذربایجان جنوبی، کردستان، بلوچستان،غربی، عربستان (احواز) و ترکمنستان جنوبی لازم و ضروری است.