Skip to main content

به هیچ وجه نباید از لجن

به هیچ وجه نباید از لجن
بهمن موحدی(بامدادان)

به هیچ وجه نباید از لجن پراکنی ها و اتهامات بی پایه و اساسِ سلطنت طلبان و پادشاهی خواهانِ پهلوی چی مثل "مزدک بامدادان" ، "امید دانا"، "کیانوش رشیدی قادی" و "داور" علیه جنبش پرافتخار چپ ایران تعجب کرد. پهلوی چی ها ، کینۀ تاریخی نسبت به جنبش چپ ایران دارند. حمله به جنبش چپ ایران، چیز تازه ای نیست، به ویژه از طرف سلطنت طلبانِ پهلوی چی و وزارت اطلاعات بدنام آخوندی. امروز ما شاهد هم صدایی رژیم جنایتکار و ضدخلقی جمهوری اسلامی و هواداران سلطنت رضا پهلوی (بویژه ساواکی های فراری) بر ضد جنبشِ پرافتخار چپ ایران هستیم.
سیستم حکومت پهلوی ها ، سیستمی طبقاتی و وابسته به غرب و امپریالیسم آمریکا بود که هیچ نقش مثبتی را در استقلال ایران، آگاهی و شعور خلق ایران و پیشرفت و دمکراسی انجام نداد و بلکه بر خلاف آن زمینه را آماده و مستعد برای روی کار آمدن رژیم خمینی خون آشام کرد .

این سلطنت طلبان و پادشاهی خواهانِ پهلوی چی که البته چندین شاخه و گروه هم هستند که همدیگر را قبول هم ندارند تا به حال شده بگویند که ما خواستار چنان حکومتی مثل زمان شاه سابق نیستیم؟ هرگز! و آیا هرگز دیده اید که نقدی هم از زمان شاه بنویسند و آن شاه سابق را تحلیل کنند و رد کنند؟ هرگز! مثلاً رضا پهلوی هیچ وقت گفته است که پدرش یک دیکتاتور بوده است و دیکتاتوری را قبول ندارد؟ هرگزهرگز! هر کجا پادشاهی خواهانِ پهلوی چی هستند ، عکس های پدر تاجدارشان هم هست و دست بردار هم نیستند و رضاشاه رو هم که حتی در زمان پسرش محمدرضا شاه پهلوی چندان اسمی از او نبود را قهرمان بزرگی جا می زنند که عامل اصلی ترقیِ ایرانی ها بود!!! زهی بیشرمی! انگار نه انگار که در همان دورانی که رضا خان، سردار سپه بود، قهرمانان میهن پرستی مثل حیدرخان عمواوغلی ها و میرزا کوچک خانها و میرزادۀ عشقی ها ، برای ایرانی آباد و آزاد و مدرن ، مبارزه می کردند.