Skip to main content

آقای بهمن موحدی (بامدادان) 1

آقای بهمن موحدی (بامدادان) 1
یونس شاملی

آقای بهمن موحدی (بامدادان) 1
اگر واقعا انتقادی به من دارید، حداقل در این انتقاداتان به دروغ و دغل متوسل نشوید و نوشته های مرا بدون تحریف به خوانندگانتان معرفی کنید. من نمیدانم شما از چه آیینی پیروی میکنید، اما من نمیتوانم تصور کنم که انسانی خود را چپ بخواند و در عین حال در صدد فریب مردم یا خوانندگانش باشد. شما در این کامئنت تان چپ نمایی میکنید (نماد آلله جمهوری اسلامی را برداشته اید و ستاره را به جای آن گذاشته اید) اما در عمل به عوامفریبی که شگرد جمهوری اسلامی نیز هست تکیه کرده اید. من این رفتار شما را به طور خلاصه از لابلای همین کوتاه نوشته تان میتوانم نشان دهم.

یک- مینویسید: "آقای یونس

شاملی به کلی مبارزه با رژیم جانیتکار و غارتگر جمهوری اسلامی را فراموش کرده و بجای آن از فارسهای بیچاره ایران یک دشمن خیالی و توهمی ساخته به نام قوم حاکم و ظالمِ فارس!!! (پایان نقل قول)

دروغ شرمناک شما آنجاست که من مبارزه با رژیم ... جمهوری اسلامی را فراموش کرده ام و بجای آن از فارسهای بیچاره ایران یک دشمن خیالی و توهمی ساخته به نام قوم حاکم و ظالم فارس" (پایان نقل قول)

من هرگز در طول عمر سیاسی ام چنین ترجیحی را حتی در مخیله خودم هم نمیتوانم بگنجانم. بنابراین این نوع معرفی من از طرف شما چیزی جز عوامفریبی و تخریب من نیست. استفاده از اصطلاح بسیار ناپسند "فارسهای بیچاره" از طرف شما در عین توهین به مردم فارس مظلوم نمایی و پوپولیسم لانه کرده در اندیشه و رفتار شما را برملا میکند و به مردم فارس هیچ ربطی ندارد. من در ادامه نشان خواهم داد که چگونه شما با تحریف نوشته من تنها و تنها به تخریب و عوامفریبی مشغول هستید.