Skip to main content

بنیاد روزهای مذهبی را با

بنیاد روزهای مذهبی را با
Anonymous

بنیاد روزهای مذهبی را با روزهای تاریخی وملی ما ایرانیان یکی نکنید . روزهای مذهبی برخاسته از حمله اسلام و سربازان گرسنه عرب به ایران است .همین گونه روزهای عزاداری برای مردگان عرب ناشی از تحمیل دین شیعه به مردم اذربایجان میباشد . در زمان رضا شاه عزاداری برای پابرهنه ها و ادمکشان عرب مانند حسین و حسن و عباس و ووقدغن بود .دولت ترکتبار صفوویه با کمک ترکان با اختناق تاریخی و دینی خود ایران را به عصر توحش برد . نویسنده طومار گویا فراموش کرده در تبریز بدنیا امده و در روز عاشورا نه سقای دشت گربلا بوده و نه پای پیاده همراه دیگر عزاداران حسینی علم بدست و دشنام بر شمر یزید در کوچه خیابان راه نرفته است .
این فرد خیال میکند مردم ایران مانند مردم دیار فرنگ ازادی جنسی و مدنی داشتند . اگر در ایران اسلام زده ترک زده عرب زده

ازادی جنسی میبود دیگر این فجایع در بین نبود . این اقا فکر میکند مردو زن ایرانی در دوره قدیم باهم در کافه رستوران و دانسسینک اشنا میشدند و از تعصب و خونریزی دفاع ار ناموس غیرت خبری نبود.
گویا این مرد نمیداند برای نمونه عمه ایشان و یا عمه چگونه به عقد شوهر عمه در امده است . ایاانها در کاردن پارتی باهم اشنا شدند و یا در کنسرت الویس پرسلی ؟ ازادی انتخاب همسر نبود و روشن است که شاعر خیالباف میشود .جنس مخالف مخفی بود و این رضاشاه بود که ارتجاع حجاب را از سر زنان برداشت . ایجاد مدرسه دخترانه در تبریز کفر مطلق بود و ان مرد شریف که مدرسه دخترانه را ساخت در بدر شد .کاش ترکی بلد بودم تا لوائی را شیر فهم یعنی ترکی فهم می کردم . رنج یک روح در مانده ترکی را نمیتوان به زبان دیکر گفت ..عزت زیاد