Skip to main content

قصد کامنت بر مقاله جناب "

قصد کامنت بر مقاله جناب "
peerooz

قصد کامنت بر مقاله جناب " همنشین " " بهار " را نداشتم ولی کامنت جناب حسن موجب " فسخ العزائم " شد. جناب بهار " در باغ سبز " یاد بود فیدل کاسترو را با توصیف فحشا و شیوع آن در کوبا گشوده و قسمت های پیشرفت کوبا را در انتهای باغ آورده اند که با عادت حوصله مطالعه ایرانی, شاید افراد زیادی به آن نرسند. ضمنا در توصیف نوع فحشا در کوبا, مثلا ایشان متاسفند که پیشنهاد خانم دکتری را که مجانا خود را عرضه کرده بود بدوا نپذیرفته اند و ذکر جریان دو دختر خانم آلمانی که برای " بهره مندی از مزایای نیمه قانونی " فحشا, با دلار به کوبا آمده بودند و..

مناطق سرخ و یا مناطق چراغ قرمز کلمات " محترمانه " برای شهر نو های دنیاست و لیست مفصل آن در ویکیپدیای انگلیسی ذکر شده است:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_red-light_districts

https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_by_country

و فحشا در کوبا :


https://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_by_country

که نشان میدهند تنها در بهشت است که فحشا وجود ندارد زیرا در آنجا حور و غلمان - به قول سره نویسان پارسی,- به رایگان جهت نرینه و مادینه مهیا شده است و تصادفا فحشا در کوبا " بیشتر " به منظور های دیگر جز فروش " سکس " بکار میرود. و موضوع مهمتر اینکه ظاهرا در کوبا مراودات جنسی آزاد تا حدودی جزء فرهنگ آنها شده و قبح موجود در کشورهای " محافظه کار را ندارد که در آنها این امور در " خفا " صورت میگیرد.