Skip to main content

جناب صوفی زاده،

جناب صوفی زاده،
Anonymous

جناب صوفی زاده،
با مرور چندین مقاله شما، شکی نیست که تفکرات نفرت آمیزعلیه ترکیه و کل ترکهای دنیا به آسانی بر روشنفکر نمایی تان غالب گردیده است و اگر هم در بعضی از نوشته هایتان بالاجبار چند جمله ای مثبت در باره ترک یا آذربایجانی ذکر کرده اید ۵ برابر آن ضد آنها قلم فرسایی می کنید. داستان سازیهای عجیبی تولید کرده اید. "سوزاندن اتوبوس حامل مسافران تنها بصرف اینکە نام دیاربکر بر اتوبوس هست". فکر می کنید که ما این داستان شما را باید باور کنیم که مردم ترک مسافران بیگناه را به خاطر کلمه "دیار بکر" بر روی اتوبوس می سوزانند؟ پ ک ک ده ها معلم (کرد و ترک) را زنده سوزانده اند و شما مسئله را وارونه نشان می دهید.
داستان "ملاقات" یکی از دوستان نزدیک شما با رئیس امنیت وان نیز از شگردهای حدیث سازی آخوند های ایرانی گرفته شده است که هر وقت کم آوردند به روایات و احادیث پناه می برند

اما احساسات ضد ترکی شما آنجا گل می کند که برای کوبیدن تمدن ترکها حتی به کلمه قازان نیز رحم
نمیکنید و یک شبه آن کلمه را روسی می نامید. سواد روسی شما به اندازه سواد تاریخ تان که محل قتل یارمحمدخان را از کرمانشاه به تهران منتقل کرده بودید و کلمه قازان ترکی را با کلمه کاسترول روسی قاطی کرده اید خنده دار است. تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد.