Skip to main content

ترکیه با حمله به منبج

ترکیه با حمله به منبج
Anonymous

ترکیه با حمله به منبج میخواهد YPG نتواند به رقه مرکز داعش حمله کند. ترکیه در واقع از عقب به کردها حمله کزده است. کورد مجبور خواهند شد حملات خود را در رقه ادامه ندهند و یا به کندی پیشروی کنند. ترکیه با اقدام خود جبهه دوم را در جنگ علیه کردهای سوریه ایجاد کرد تا نیروی کوردها را تجزیه کند.
روسیه و امریکا از یک سو کوردها را به جنگ داعش فرستاده اند و از سوی دی÷ر به ترکیه اجازه دادند از پشت به کوردها حمله کنند.
به نظر من کوردها باید حمله را به رقه پایتخت داعش متوقف کنند و از مناطق تحت کنترل خود دفاع کنند.
YPG توان جنگ در دو جبهه را ندارد. YPG باید امریکا را در جنگ با داعش تنها بگذارد تا امریکا مجبور شود جلو اشغالگریها و تجاوزگریهای ترکیه را بگیرد. هرکسی میداند که فاشیستهای ترکیه از فاشیستهای اسلامی داعش آشکارا حمایت میکند. وظیفه انسانهای شرافتمند و آزادیخواه علیرغم هر انتقاد و

اختلافی دفاع قاطع از YPG و PKK است. شکست سیاستهای اشغالگرانه، قلدرمنشانه و فاشیستی ترکیه به نفع انقلاب در منطقه و خاورمیانه است. کورد در منطقه تنها نیروی دمکراتیک هستند که با فاشیسم اسلامی ترک و عرب مبارزه قاطع و سرسختانه میکنند. احتمالا دولتهای غربی بعد از رسیدن به اهدافشان کردها را تنها بگذارند. نیروهای آزادیخواه و برابری طلب باید در کنار نیروهای سیاسی کورد قرار بگیرند.