Skip to main content

مهرداد گرامی دیشب ۱۶ ژوئن در

مهرداد گرامی دیشب ۱۶ ژوئن در
نظرات رسیده

مهرداد گرامی دیشب ۱۶ ژوئن در کلاب هاوس آقای خزعلی (سرای قلم) یک ساعتی بودم که شما را در دو مورد وقت تان گوش کردم . بنظرم، شما دقیق ترین پاسخ را در رابطه با تحریم که به خودی خود نه خوب است

مهرداد گرامی دیشب ۱۶ ژوئن در کلاب هاوس آقای خزعلی (سرای قلم) یک ساعتی بودم که شما را در دو مورد وقت تان گوش کردم . بنظرم، شما دقیق ترین پاسخ را در رابطه با تحریم که به خودی خود نه خوب است و نه بد، بلکه رویکردی است اعتراضی و مدنی برای انتخاب کنندگان را شفاف توضیح داده اید ،بویژه در مورد بدهکار سازی تحریم کنندگان، که سعی میشود این روزها اینگونه استدلال شود اگر بدتر بیاد ،تقصیر تحریم کنندگان است را شما قاطع و درست شرح داده اید ، نکته پایانی و مهمتر که برجسته بود که اینکه بعدا چه خواهد شد ، شما به گسترش جنبش مدنی و همکاری ها اشاره کردید و دقیق بودید .
امیدوارم در قدم‌های بعدی برای مردم معترض و امیدوار به همکاری اپوزیسیون، این نهال همکاری جان بگیرد و گروه بندی های سیاسی صرفنظر از علائق گوناگون بتوانند بیشتر به مکانیسم این همکاری ها برسند .‌
بالاترین عنصر اعتماد بین مردم لازمه اش همکاری اپوزیسیون است و جایگاه شما به نگاه من پارلمانتاریست به عنوان یک فریلانس سیاست ورز و جامعه شناس بیشتر کاربرد دارد تا جانبدار شکل یک نظام که موضوعی کاملا به گمان من شخصی انتخاب است نه الزاما اثرگذار یک روند صرفا رقابتی .
امیدوارم قسمت آخر را من درست مطرح کرده باشم نه اینکه جانبدار خاص یک حزب یا سازمان. به گمان من کارشناسان از جنس فرج سرکوهی و شما و دیگر دلسوزان در این شرایط گذار به عنوان فریلانس اندیشه و سیاست ورز بدون تعلق سازمانی ، تشکیلاتی بیشتر موثرند . شرمنده فقط یک نتیجه گیری از توان تاثیر بود به عنوان فیدبگ از کلاب هاوس ..
تندرست بمانید