Skip to main content

Delneshin Kaaveh

Delneshin Kaaveh
نظرات رسیده

Delneshin Kaaveh Aahangarzaadeh
«تیر آرش هنوز در پرواز است !» امیدوارم این پرواز مقصدی هم داشته و این تیر بر آن بنشیند! /// (لایک این فرتور، یعنی تایید آن. با تایید این فرتورکمک کنید

Delneshin Kaaveh Aahangarzaadeh
«تیر آرش هنوز در پرواز است !» امیدوارم این پرواز مقصدی هم داشته و این تیر بر آن بنشیند! /// (لایک این فرتور، یعنی تایید آن. با تایید این فرتورکمک کنید تا نمونه.های بیشتری از این فرتورها اراعه شده و صدایمان رساتر شود.)
داخل پنجمین دهه.یه حکومت مردم.کش و مالخور جمهوری اسلامی هستیم، اما هنوز یک صدا نشده و یک قدم اساسی برنداشته.ایم! هنوز یک شورای جانشین یا رهبری اپوزیسیون نداشته و هنوز سخنگویی رسمی هم نداریم. هر جنبشی سخنگو و نماینده.ای داشته است و جلوگیری از توافق بر سر چنین شخصی برای سخگویی و نمایندگیه جنبش آزادیخاهی* ایرانیان در این شرایط خطیر، نهایت بی درایتی.ست. انکار نکنید، چه چنین شورایی تشکیل بشود و چه نشود، فعلن هیچ آلترناتیوی بجز شاهزادهرضا پهلوی برای سخنگویی و نمایندگیه آن وجود ندارد. بعضی.ها نه تنها کسی را معرفی نمی.کنند بلکه با جلوگیری از پیشنهاد دیگران، جلوی پیشروی را گرفته.اند! جزو چنین افرادی نباشید.
*بعضی از دوستان پزیرش سخنگوییه آقای پهلوی را مساوی با از دست دادن استقلال فکری یا عملی خود میدانند. با این استدلال میشود نتیجه گرفت که این دوستان احتمالن با هیچ سخنگویی و نماینده.ای موافقت نخاهند* کرد، متاسفانه! این دوستان فراموش میکنند که رهبریه جنبش جمعیست و ما هر کدام وزنه.یه خود و استقلال خود را داریم و تاثرگزاریم*.