Skip to main content

Honey Kaveh

Honey Kaveh
نظرات رسیده

Honey Kaveh
جناب برزنجه عزیز شما انسان بزرگوار و مورد احترام برای من هستید ولی اگر بخواهم با شما صریح باشم باید بگویم واقعا متاسفم که مطلب شما جمعبندی دقیقی از انتقاداتی که به نظریات

Honey Kaveh
جناب برزنجه عزیز شما انسان بزرگوار و مورد احترام برای من هستید ولی اگر بخواهم با شما صریح باشم باید بگویم واقعا متاسفم که مطلب شما جمعبندی دقیقی از انتقاداتی که به نظریات شما شده بود را منعکس نکرده است .
شما در حقیقت طرحی ندادید , و در حقیقت تضادی را حل نکردید و فقط گفتید بیائید به اخوندها امتیازی بدهیم و حالا بعد از چهل و اندی سال جنایت بگوئیم بیائید صفر صفر کنیم و اشتی کنیم و حالا شما برگردید به مساجد و ما هم حکومت خودمان را برقرار می کنیم .
این طرح شما بغایت ذهنی , غیر واقعی و غیر قابل عملی کردن است, زیرا از موضع ضعف و چشم پوشی بر سالیان جنایت اخوندها می باشد و هیچ تضمینی هم نمیدهد که ملاها مجددا سر بلند نکنند و دوبار حکومت و حاکمیت را قبضه نکنند .
شما هیچ کجا اشاره ای به تضمین هایی که بتوان به اتکا انها از قدرت گیری مجدد اخوندها جلوگیری شود نکردید.
گرامی بزرگوار, شما وقتی تهدید به بزرگی اخوندها که سابقه چهل و دوسال جرم و جنایت و بیش از ده نسل کشی و جنایت گسترده را ساده میگیرد و به فراموشی می سپارید , کسی طرح شما را جدی نمی گیرد .
تضمین شما برای سربلند نکردن مجدد اخوندها چیست؟
نکند می خواهید از انها تعهد کتبی بگیرید ؟!