Skip to main content

Hassan Amanatbari

Hassan Amanatbari
نظرات رسیده

Hassan Amanatbari
مرد خبیثی که تاریخ نمونه اش را نمیتواند درمیان خودکامه ها و جلادان مناسب قامت ننگین خامنه ای باشدپیدا کند و بنویسد. تاریخ در نوشتن نام ولایت سفیه میگرید، و شرم دارد تا صفحات

Hassan Amanatbari
مرد خبیثی که تاریخ نمونه اش را نمیتواند درمیان خودکامه ها و جلادان مناسب قامت ننگین خامنه ای باشدپیدا کند و بنویسد. تاریخ در نوشتن نام ولایت سفیه میگرید، و شرم دارد تا صفحات خود را از سبعیتی چنین حیوان صفتانه دیو سیرت در نامی چون خامنه ای یا خمینی برشته تحریر اورد.
قلم از حرکتش برای تحریر نام چنین خون اشامی در قرن ۲۱ شرم دارد و فریادش تا عرش اعلا میرود و من فریادش را حس میکنم و میشنوم.
آخرین سخنرانیش در مدعوین جیره خوارش برای توجیه جنایتاش فاصله صندلیها دومتر بود، امابه مردم میگوید کرونا هم مثل همه بیماری های دیگرست بروید دعای فلان بخوانید خوب میشوید و دستور به عاشورای حسینی میدهد، تا سینه زنان چون کرم در میان هم بلولند و او که از مردن انها هم لذت میبرد خامنه آییم بیمارروانی است، از اعدام، شکنجه، و بقتل رساندن دیگران لذت میبرد و کلا از نابودی انسانها خوشحال میشود. که بنشیند و نظاره گر مرگ هزاران انسان رنج کشیده باشد.
او و تمامی نوکران جیره خوارش وظیفه ای جز قتل عام کردن مردم ندارند
ولایت سفیه انتخاب ریس جمهورش و دیکته کردن وزرای ریس جمهورش برای ریسی از میان بی رحم ترین، عقب افتاده ترین، و جلاد ترین، و سر سپرده ترین گروه اجتماعی دور و برش انتخاب ودیکته میکند، زیراکه این پخمه ها را هرگونه که بخواهد در مشتهای کثیفش داشته باشد و مثل همیشه بر انها امرونهی کند.
خامنه ای در حکم زندانبانی است که علاوه بر زندانی کردن ۸۰ میلیون انسان ستمدیده و بیگناه در ایران تمامی سیستم زیر فرمانش را زندانبانانی انتخاب کرده که مردم را کنترل کنند.
‌وخود زندانبان جیرخوارانش باشد.
او تام و تمام فرمانروایی امپراتوری را براه انداخته که هیچکدام از مزدورانش از فرمانهای مستقیم و غیر مستقیم او جرات نه گفتن ندارند. و باید برده های گوش بفرمان این جلاد سفیهباشند. و تابامروز تمام کسانی را که به مخالفتشان او بر خاسته اند، انها به قتل رسانده یا در حصر گذاشته یا بمرگ غیر طبیعی مسموم کرده است . نمونه ها زیادند. او یک یک بیمار روانی است و بسیار خطرناک.