Skip to main content

مایه شگفتی است که گردانندگان

مایه شگفتی است که گردانندگان
تبریزی
عنوان مقاله:
نوشته یک حزب اللهی در تارنمای ایران گلوبال؟؟؟!!!

مایه شگفتی است که گردانندگان تارنمای ایران گلوبال نوشتار یک حزب اللهی را در ایران گلوبال گنجانده اند! نوشتار سودمند دکتر بابک مختاری را همگان می توانند در لینک زیر .....

..... ببینند

http://iranglobal.info/node/79505

اما پاسخی که یک حزب اللهی به نوشتار دکتر بابک مختاری داده و پیاپی در آن آیه به کار برده است و مخالفان رژیم ولایت فقیه را با ادبیات این رژیم "معاندین!" نامیده است به درد خودش و حزب اللهی های دیگر می خورد!

دوستان گرامی، همه دین ها در همه جهان و همه تاریخ دو کاربرد داشتند:

یک – خودفریبی

دو – مردم فریبی

اگر ما بپذیریم که خدائی جهان را آفریده است هیچ دینی با آن خدا در پیوند نیست و همه دین ها زاده ذهن انسان ها هستند، چنان که دین یهودی زاده ذهن تورات نویسان است و دین مسیحی زاده ذهن انجیل نویسان است و دین اسلام زاده ذهن پیغمبر اسلام است!

کارل هاینریش مارکس فیلسوف نامدار آلمانی گفته است که دین تریاک مردم است، چرا مارکس این سخن را گفته است؟ برای آن که مارکس در اروپا می زیست و دینی را که می دید دین مسیحی بود.

آیا ما می توانیم اسلام را نیز مانند دین مسیحی تریاک مردم بدانیم؟ نه! دین خردسوز اسلام تریاک نیست بلکه آرسنیک است! دین خردسوز اسلام به هر کجا که پا گذاشته است ویران کرده و نابود کرده است نمونه می خواهید؟ به ایران آخوندی و افغانستان طالبانی نگاه کنید!

آری، پیامد باورمندی مردم یک سرزمین به دین خردسوز اسلام برپائی رژیم طالبان در افغانستان، رژیم سعودی در عربستان و رژیم ولایت فقیه در ایران و پیدایش گروه هائی مانند القاعده و داعش و بوکوحرام و ..... است و در سرتاسر تاریخ و سرتاسر جهان حتی یک بار نیز دیده نشده است که در سایه دین خردسوز اسلام آب خوش از گلوی مردم یک سرزمین پائین برود.

به هر روی دین اسلام، دین مسیحی، دین یهودی، دین زرتشتی و ..... همگی خرافه هستند و بی دین بودن برابر با دور ماندن از بی خردی است! همه دین ها خرافه های دور از خردی هستند که در زمان برده داری پیدا شده اند و دین نمایش فرهنگ و روش های زمان برده داری است.

دین اسلام آمیخته ای از دین یهود، فرهنگ عربستان و سخنان پیغمبر اسلام است و این دین نیز که مانند همه دین ها در زمان برده داری پیدا شده است مانند همه دین ها نیز با خرد و خردورزی سازگار نیست!

چگونگی پیدایش دین در زمان برده داری این چنین است که انسان ها از چهار زمان تاریخی گذشته اند:

یک - زمان ددمنشی

دو - زمان برده داری

سه - زمان دهداری

چهار - زمان سرمایه داری

زمان پنجم هم که در فرجام تاریخ همه جهانیان بدان خواهند رسید کمونیسم جهانی و تک میهنی (انترناسیونالیسم) است.

تاریخ انسان ها با برده داری آغاز می شود و ناسیونالیسم و دین نیز همراه با برده داری پیدا شده اند و حتی یک دین را نمی توان پیدا کرد که در زمان برده داری پیدا نشده باشد! دین زرتشتی، دین یهودی، دین مسیحی، دین اسلام، دین هندو، دین های تک خدائی، دین های چند خدائی، بت پرستی، ستاره پرستی، ماه پرستی، خورشیدپرستی، جانورپرستی و ..... همگی در زمان برده داری پیدا شده اند و دین نمایش فرهنگ و روش های زمان برده داری است و در سده بیست و یکم دین به پایان عمر تاریخیش رسیده است!