Skip to main content

Hassan Amanatbari

Hassan Amanatbari
نظرات رسیده

Hassan Amanatbari
سلا به کیانوش گرامی سلام به احمد پورمند.
به نظر میرسد خامنه ای هنوز در عالم خلسه گری و نشءگی از زدن افیونش
است. اینبار با کلمات فریبنده اش در میان هواخواهانش

Hassan Amanatbari
سلا به کیانوش گرامی سلام به احمد پورمند.
به نظر میرسد خامنه ای هنوز در عالم خلسه گری و نشءگی از زدن افیونش
است. اینبار با کلمات فریبنده اش در میان هواخواهانش بدنبال جمع و جور کردن حیثیت ۴۲ ساله اش سخن از جهاد در دنیای مجازی میزند.
او این جهاد را برای بکار گیری هواداران مفلوکش و خودش باز میکند تا جاهلان و روانپریشان هواخواهش وارد فضای نفوذ کردن در میان اپوزسیون شوند و نقش مخالف رژیم را بازی کنندو در فراهم کردن یک جنگ روانی در میان اپوزسیون در ارتباط با افشای جنایات رژیم اختلال ایجاد کنند و در کنار این اختلال به جاسوسی و شناسیایی افراد فعال مخالف رژیم بپردازند. اپوزسیون این ترفندهای خاننانه هواداران رژیم را شناخته و میبینیم که چگونه عناصر خود فروخته خامنه ای و ولایت سفیه در دام دادگاها و در تیررس افشاگری اپوزسیون قرار میگیرند. و اپوزسیون هرروز جنایات بیشمار او را افشا میکنند و همین دیروز با وقاحت و بیشرمی در مقابل دوربینها نماینده معلمان اعتراضی عزیز قاسم زاده را که با من و تو مصاحبه میکرد با ضرب و شتم و بی حرمتی دستگیر و اورا زندانی کردند.
خامنه ای با این پیامش باید همه متوجه شده باشند که اینهم از ترفندهای تبلیغاتی سایبری اواست که فکر میکند میتواند بنفع خود در میان هواخواهان و طرفداران معلولش بیشتر بهره برداری کند و فرمان جهادش را عمومی جلوه دهد.
تو که ۴۲ سال است تمام وجودت الوده به جنایت و خون ریزی بیگناهانی است که جز فریاد حق طلبانه اشان چیزی نمیخواستند. امروز که دیگر وقتش رسیده تا جام زهر را چون رهبرت خمینی سر بکشی. حکم جهاد در دنیای مجازی میدهید. همه جهان و مردم ستمدیده دنیا میدانند اینگونه فرمانهای اگر نفعی برای خود ت و بیت جاهل و نادانت نداشته باشد بازهم بمیدان سخن پراکنی نمیایی. از دنیای مجازی جز جاسوس پروری در میان هواخواهانات که در گوشه و کنار دنیا یکی پس ازدیگری دستگیر و افشا میشوند و در دادگاهها نشان میدهند که سرشان به تو جلاد وصل است، چیزدیگری در میاید ؟؟مسلما نه.
تلاش شما و همپالگیهایتان باخر خط رسیده. همه میدانند که تو و رژیم خونخوارت جز مرگ، تباهی، جنگ، خشونت، چیز دیگری در ذهن معلوم الحالتان نمیچرخد. دیگر فریبکاری ها ریاکاری های ملا دوز و ملایانه و ایت اله ها وبا بلاهتشان و اندیشه فاشیستی تو روشن شده است.
این روزها دیگر بهتر است بگوییم پایان نفس کشیدنهای تو و ریسی و همپالگیهایت نردیک میشود.