Skip to main content

دوستان گرامی گرداننده تارنمای

دوستان گرامی گرداننده تارنمای
تبریزی
عنوان مقاله:
محمود سریع القلم از مهره های وزارت اطلاعات رژیم آخوندی است!

دوستان گرامی گرداننده تارنمای ایران گلوبال، من بارها برای شما پیام داده و یادآوری کرده ام که محمود سریع القلم از مهره های وزارت اطلاعات رژیم دژخیمان و شکنجه گران است و بارها از شما .....

..... خواسته ام که نوشته های این مهره شناخته شده رژیم آخوندی را در ایران گلوبال جای ندهید اما شما باز هم نوشته ای دیگر از این هوادار رژیم ولایت فقیه را در ایران گلوبال گنجانده اید! آن هم نوشته ای با تیتر: "آیا آمریکا از خاورمیانه خارج می شود؟" که دیدگاه های رژیم آخوندی و خامنه ای را در زمینه سیاست برون مرزی این رژیم بازتاب می دهد! چرا و برای چه؟

دوستان گرامی گرداننده تارنمای ایران گلوبال، نوشته های محمود سریع القلم که هم اکنون در ایران زندگی می کند از سوی گردانندگان رژیم آخوندی نه سانسور می شوند و نه ممنوع هستند! سایت ها و وبلاگ هائی هم که در ایران نوشته های محمود سریع القلم را به نمایش درمی آورند هیچ فیلتری ندارند!

دوستان گرامی گرداننده تارنمای ایران گلوبال، شما به همه نوشته های محمود سریع القلم اگر نگاه کنید خواهید دید که جناب آقای دکتر محمود سریع القلم حتی یک سطر بر ضد هزاران گندکاری رژیم ولایت فقیه ننوشته است! و درباره این که محمود سریع القلم چه پستی در وزارت اطلاعات داشته است می توانید به لینک زیر نگاه کنید

http://iranglobal.info/node/51517

دوستان گرامی گرداننده تارنمای ایران گلوبال، آیا رژیم آخوندی در رسانه هایش نوشته ها و گفته های مخالفانش را به نمایش درمی آورد که شما هم نوشته های هوادارانش را به نمایش درمی آورید؟

دوستان گرامی گرداننده تارنمای ایران گلوبال، باز هم می گویم که این چندمین بار است که به شما یادآوری کرده و هشدار می دهم که محمود سریع القلم از مهره های وزارت اطلاعات رژیم آخوندی است و ایران گلوبال نباید تریبون چنین کسانی باشد!