Skip to main content

دوست پانویس مقاله درود بر شما

دوست پانویس مقاله درود بر شما
بهنام چنگائی
عنوان مقاله:
دین دروغگویان و مذهب فریبکاران

دوست پانویس مقاله درود بر شما، ا

من اگر بخواهم گزاف نگفته باشم باید بگویم که شما نکته ای را به طنز چنان ماهرانه بازتاب داده اید که ارزش یادآوری دارد. اسلام لایت! آری چنین است

آری چنین است و آنها توانائی رنگرزی پلیدی ها و فجایع تاریخی خود را همیشه داشته و ای بسا هنوز هم دارند و چه سوء استفاده ها از آن که نمی کنند؛ چراکه ما می دانیم پیوسته چنین ریا کرده و توده ها را فریب داده و بدنبال خویش چرخانده اند.

و شگفتا که رهبر، دولت های رژیم و نیروی های آدمخواران سپاه و سرکوبگران بسیج تابع ولایت همیشه، پشت علم و کتل خدا و ...پنهان می باشند و بسادگی هرچه می خواهند بسر کارمزدان و بیدادرسان و زنان معترض می آورند که بارهای بار آورده اند.

از همینرو کلیت گردانندگان رژیم می توانند در نقاط دور و در بساط چنین حکومت تنگدستی ها و شکنندگی ها، گرسنگان و ناتوانان و زمینگیرشدگان کشور را به اهرم اطاعت و بندگی خویش درآورند؛ همچنانکه تاکنون درآورده اند، و با وعده ی زندگی بهتر آنانرا بسان برده پی خویش می گردانند و صبح تا شب رزق و روزی آنان را با فریاد آزان تغذیه امید به آخرت می کنند و ساده دلان و ناآگاهان متعصب و بی چشم انداز امید باورکرده و می کنند و این دور تسلسل بدبختی بدرازامی کشد.

رژیم در میان این طیف ها با بمباران 43 ساله ی بهشت و جهنم و امید به رحمت خدا کار کارستانی کرده، و شاید هنوز بخش هائی از ساده دلان خودناباوری دارند و ناتوانی گسترده و عمیق شان چنان تسلیم پذیر شده که اعتماد به قوانین زمینی و حکومت انسانمداری دریغا برای کفر بحاب می آید.

از همینرو بخش هائی از آنها همچنان گوش و دل شنوا و آسیب پذیری در برابر شعارهای پوچ و دروغین اسلامی الهی ولائی دارند و دم و دستگاه چپاولگران این بینوایان را پیگیر با وعده فریب داده و از آنها و زن و بچه های شان سوء استفاده باورمداری می کند.
هرکدام از ما شایسته است و باید درین راستا و در مسیر همبستگی انسانی، اخلاقی، اجتماعی و یکپارچگی طبقاتی آنگونه که فرصت و توان داریم روشنگری و افشاگری کنیم.
باسپاس از شما و پانویس تان