Skip to main content

قبول دارم که مردمان خاورمیانه

قبول دارم که مردمان خاورمیانه
پگاه ستایش
عنوان مقاله:
قتل ۶ زن فعال مدنی و نظامی پیشین در مرکز بلخ

قبول دارم که مردمان خاورمیانه درگیر بیماری مذهب هستند و تازمانیکه این ویروس از تن این مردم خارج نشود روزخوش نخواهند دید.اما.

ازدور که به آنچه برسرنوشت این ملتها میگذرد مینگریم چیزی هم در آن میان کمک رسان قدرت تخریبی اسلام است.که بوضوح دیده نمیشود وباید دقیق شدکه در این چند دهه چه اتفاقی افتاد.
این ملتها بتدریج داشتند سربلند میکردند و در بین شان افراد نخبه پیدا میشد که این امید را تقویت میکرد که مردمشان را بسوی راه درست رهنما شوند. حال کسانی در جهان اول دراین فکربودند که نباید بگذارند چنین اتفاقی بیفتد.چون دیگرکنترل کامل این ملتها را نخواهند داشت.
پس باید کاری میکردند که نتیجه اش میشود همین که در کشورهای این منطقه ی پرمعدن بوقوع پیوسته.یعنی تهی شدن از افراد نخبه و قدرت گرفتن لمپن های مذهبی همراه با حمایت سوداگران سود جوی محلی.
تهی کردن جامعه از نخبه ها پس از روی کارآوردن لمپن ها خود بخود انجام خواهد شد.از طریق حذف فیزیکی یا زندانی کردن یا فراری دادن. آنهائیکه فراری میشوند در واقع به جیب کشورهای جهان اول واریز میشوند و آنهائیکه نمیخواهند زیر پرچم ایشان در آیند همان بهتر که کشته یا زندانی باشند.
با همین فرمول ساده یک جهان سوم "ریسایکل" را برای قرنها خواهند داشت.