Skip to main content

ســـالام دوســلار

ســـالام دوســلار
lachin
عنوان مقاله:
شونیسم فارس در پشت پرده پرچم انترناسیونالیست , کومونیسم, مارکسیسیم ,داس ,چکش , بیل و کلنگ !

ســـالام دوســلار..
همانطور که متوجه هستید این سیتاره قئپ قیرمیزی ما خیلی سعی میکند که ( شونیسم فارس بودنش ) را پشت پرده پرچم انترناسیونالیست , کومونیسم, مارکسیسیم , و تمام ایسم های که با داس و چکش

رابطه دارد پنهان بکند. با نوشته های ایشان که چندین سال است از صبح تا شب با بیل کلنک کار میکند و شب ها در خیابان ها می خوابد و پولی برای بربری و سنگگ ندارد در حالی ما زر پرستان در غرب نشسته ویسکی بدست, ماهی قیزل آلا, شامپاین فرانسوی , ویسکی اسکاتلندی را میل میکنیم و یا دوستانی و زر پرستانی آزربایجانی که بعد از رفتن به قلعه بابک, صبح زود ( کله پاچه ) میل میفرمایند, خیلی آشنائی داریم.
کلمه (( پان تورک )) که مثل قاقالی بین پان ایرانیست های رنگارنگ , شونیسم فارس و کمونیست های وطنی که هر روز استفاده در ایران میشود دیگر نه ارزش سیاسی دارد و نه ارزش علمی . چون ( پان ) به مفهوم یک یک خطّ مشی سیاسی یک دولت اطلاق می گردد. در ایران تورک ها بر سر قدرت نیستند که پان تورکیسم را توسعه دنبال بکنند. رژیم جمهوری جهل و جهالت ضد اسلامی فارس طهران بر سر کار است که ( پان فارسیسم ) را دنبال میکند. مشکل اساسی پان فارسیست ها مثل همین کاربر « بی پول , گشنه و کارتن خواب خیابانی » در پشت پرده راه ( کارگر, برزگر, دهقان, کَدّی , اکینچی, کشاورز , داس, چکش, بیل و کلنگ ) این است که هنوز در افکار منجمد 2500 ساله اسیر شده و واقعیّت های عینی را نمی توانند ببینند و یا قبول بکنند.. افکار یخ زده حتی قدرت تفکر این اشخاص را هم از کار انداخته است. دنیا در حال دگرگونی است ولی این آقایان هنوز در خواب غفلت مانده اند. همین امروز رئیس جمهور های هشت کشور تورک, در ترکیه جمع شدند تا برای پیشرفت های اقتصادی و تکنولوژی با استفاده از باز شدن (( زنگه زور دهلیزی.. کریدور زنگه زور )) با دنیای غرب و جهان مذاکره بکنند.
بقول شاعر میرزا علی معجز شبستری....
چـــالینـــــدی صـــور اســـــرافیـــل اویـــاندی هــــر میـــلیّت....
اویـــــانمیــــــر خــــواب غفــــــلتــــدن هــــلـــه بـــو بـــی خبـــــر میـــلّت.......