Skip to main content

"انقلاب" نامیدن رویدادهای سال

"انقلاب" نامیدن رویدادهای سال
تبریزی

"انقلاب" نامیدن رویدادهای سال ۱۳۵۷ لغزشی است دهشتناک و آن چه که در سال ۱۳۵۷ رخ داد انتحار اسلامی بود نه انقلاب! اما بدبختانه به فراوانی دیده می شود که .....

..... دشمنان رژیم ولایت فقیه واژه: "انقلاب" را برای یاد کردن از رویدادهای سال ۱۳۵۷ به کار می برند!

به این جمله نگاه کنید: "..... پاشا مقیمی از فعالان فدائیان خلق بود که تا قبل از انقلاب در کنفدراسیون دانشجویان اروپا در آلمان بسیار فعال و شناخته شده بود ....."

قبل از انقلاب؟ کدام انقلاب؟ این رژیم دوزخی و برخاسته از گور ولایت فقیه است که به رویدادهای سال ۱۳۵۷ نام انقلاب داده است اما در سال ۱۳۵۷ انقلابی رخ نداد و آن چه همگان در سال ۱۳۵۷ دیدند انتحار اسلامی بود نه انقلاب! چرا که انقلاب به دگرشی در یک سرزمین که ساختار کشورداری در آن سرزمین را دگرگون می کند و آن کشور پیشرفت می کند گفته می شود، مانند انقلاب بزرگ فرانسه، انقلاب اکتبر در روسستان، انقلاب چین و ..... اما هنگامی که پس از رویدادهای سال ۱۳۵۷ سرزمین ایران هزار و چهارصد سال به گذشته بازگشت آیا می توان سخن از انقلاب گفت؟

آیا به روی کار آمدن رژیم دژخیمان و شکنجه گران در پی نا آگاهی مردمی که در سال ۱۳۵۷ می خواستند خود را از زندان آریامهری برهانند اما به جای انقلاب دست به انتحار اسلامی زدند برابر با انقلاب است؟ به شعارهائی که مردم نا آگاه و گمراه ایران در سال ۱۳۵۷ در خیابان ها سرمی دادند نگاه کنید: "حزب فقط حزب الله، رهبر فقط روح الله!" و یا: "این است شعار ملی، خدا، قرآن، خمینی!"

پس از آن که رژیم پهلوی با چنین شعارهائی که مردم گمراه و نا آگاه کوچه و خیابان سرمی دادند سرنگون شد آیا یک رژیم کمونیستی بر سر کار آمد که ما بگوئیم رژیم پهلوی از میان رفت و رژیمی انقلابی بر سر کار آمد؟ روشن است که با شعارهای مردم گمراهی که می خواستند خمینی فرمانروای ایران شود یک رژیم کمونیستی و دموکرات نمی توانست بر سر کار آید و سپس سرنگون شود که بتوان گفت در ایران انقلاب رخ داد و از میان رفتن یک رژیم و بر سر کار آمدن یک رژیم دیگر برابر با انقلاب نیست.

روشن است که مردم گمراه و نا آگاه آلمان پس از آن که به خیابان های آلمان ریختند و شعارهائی مانند: "هایل هیتلر!" را سردادند در آلمان دست به انقلاب نزدند و آن چه همگان در آلمان پس از جنگ جهانی یکم دیدند انتحار بود نه انقلاب! آیا می توان بر سر کار آمدن هیتلر در آلمان پس از جنگ جهانی یکم را انقلابی دانست؟ آیا می توان بر سر کار آمدن رژیم طالبان را در افغانستان انقلاب دانست؟ آیا می توان بر سر کار آمدن رژیم بعثی را در عراق انقلاب دانست؟ بر سر کار آمدن چنین رژیم هائی هرگز برابر با انقلاب نبود، چنان که بر سر کار آمدن رژیم دوزخی ولایت فقیه در ایران نیز برابر با انقلاب نبود بلکه برابر با انتحار بود، انتحار اسلامی!

ما اگر خود را دشمن رژیم دژخیمان و شکنجه گران می دانیم باید بکوشیم واژه هائی را به کار ببریم که رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه از آنها سود نبرد و نگوید که حتی دشمنان ما هم رویدادهای سال ۱۳۵۷ را انقلاب و ما را نیز انقلابی نامیده و دارنده و سردمدار انقلاب سال ۱۳۵۷ می نامند و دشمنان رژیم دژخیمان و شکنجه گران به جای انقلاب در سال ۱۳۵۷ باید سخن از انتحار اسلامی در سال ۱۳۵۷ بگویند و بنویسند.