Skip to main content

ســالام دوســلار

ســالام دوســلار
lachin
عنوان مقاله:
آقای آرسن نظریان... قـــارا بـــاغ آزربـــایـــجــانـــدیـــر!

ســالام دوســلار.
آقای ارسن نظریان.. این نوشته های شما آن چنان از حقایق دورست که خودتان هم نمی دانید در باره چه حرف میزنید.سوختن یک قسمت از بدن شما و سایر راوانشیست ها, شونیسم فارس و پان ایرانیست های

رنگارنگ مثل اقای به اصطلاح دکتر هازلی که در جنگ آزادی قاراباغ صراحتآ می گفت که بایستی 1000 راکت به باکو و 2000 راکت به گنجه زد تا جمهوری جعلی آزربایجان از روی کره زمین محو گردد, را کاملآ درک میکنیم. هیچ تورک آزربایجانی از شما و از مریدان شما انتظاری ندارد که حقایق را بگویید. اتفاقآ این ارمنی ها بودند که تروریست های کرد را به قاراباغ آورده بودند.
آقای آرسن نظریان ما (( آرتساخ )) نداریم , نداشتیم و نخواهیم داشت. شهری است به اسم « خان کَندی » که تنها از شنیدن اسم این شهر, خیلی ها دیوانه میشوند.
امروز 20 نوامبر سال روز آزادی شهر (( آغ دام )) است که توسط وحشیگریهای ارمنی ها به ( هیروشیمای قافقاز ) مشهور شد. موقعی که ارتش آزربایجان وارد شهر شد هیچ ساختمانی سالم نبود که پرچم پر افتخار آزربایجان را برجا بزند.
آقای آرسن نظریان... شما و خیلی از شما در دنیای مجازی همه چیز را می توانید کتمان بکنید و تمام حقایق را پنهان بکنید. ولی متاسفانه شما و بسیاری از شما ها از یادتان رفته است که ما در دوره شکوفائی دیجتالی زندگی میکنیم. هر دروغی که شما بگوئید , درست چند دقیقه دیگر حقیقت در یک گوشه دیگر دنیا نمایان میشود... بقول ما تورک ها
« حقیقت گونَش نورنا بَنزَر...قاپئنی باغلاسان , باجادان گیرَجَک ... حقیقت مثل نور خورشید می ماند , اگر در را ببندی از سوراخ وارد میشود»..
آنچه که ما شاهد آن هستیم که ارمنی ها و مدافعان آن ها مثل ایران, در نزدیک به سی سال اشغال قاراباغ چه جنایت های را مرتکب شده اند , به آسانی میتوان گفت که جامعه ارمنی ها به یک بیماری اجتماعی روانی دچار شده اند که به غیر از ویرانی و تخریب در جامعه جهانی چیز دیگری بلد نیستند.
روح جان باختگان جنگ آزادی قاراغ باغ شاد و امیدواریم که این بیماری روانی ارمنی ها هر چه زودتر بهتر باشد.
« قاراباغ آزربایجاندیر ......»