Skip to main content

ســالام دوســلار

ســالام دوســلار
lachin
عنوان مقاله:
ایران گلوبال یک سایت دموکراتیک هست.

ســالام دوســلار.
اسد صادق عزیز..در یک دموکراسی واقعی همه آزادی بیان را دارند. ایران گلوبال به مدیرّیت آقای توکلی هم از نادر سایت های است که تمام افکار و اندیشه ها منتشر میشود. ما با دورغ های شاخدار

آقای بهمن جلدی, آرسن نظریان , پان ایرانیست های رنگارنگ و شونیسم فارس و کومونیست های وطنی آشنائی داریم. ولی فکر نمیکنم که ما این حق را داشته باشیم که به مدیر ایرانگلوبال بگوئیم که کدام مقاله های را چاپ و منشر بکنند. ایران گلوبال یک پرنسیبی دار که چندین سال بطور احسن ادامه میدهد. و به این خاطر جا دارد از آقای توکلی و کارکنان محترم ایران گلوبال باز هم متشکر بشویم.
ولی در باره این آقایان.... شما هیچ وقت نحواهید دید که آقای بهمن جلدی و یا آرسن نظریان و یا سایر ضد تورک ها در باره (( به زنجیر کشیده شدن سربازهای ارمنی به خود روها و سایر وسایل زرهی که مانع فرار آنها در جنگ باشد )) پاراگرافی بنویسند و یا عکسی چاپ بکنند. و یا به ویرانی کردن شهرهای مناطق قاراباغ اشغالی همچون « آغ دام » که به هیروشیمای قافقاز معروف شد را ببینید. فرق ما با این آریا پرستان این است که ما در کره زمین زندگی میکنیم و این آقایان در بالای ابرها.
https://www.youtube.com/watch?v=_j3p5rNFVnk&t=9304s
در این کلیپ به اصطلاح آقای دکتر و تحلیل گر سیاسی ازهالی که پارسال در باره جنگ قاراباغ پخش میکرد در دقیقه 2:30:07 صراحتآ می گوید که بایستی 1000 راکت به باکو و 2000 راکت به گنجه زد تا کشور جمهوری جعلی آزربایجان از روی کره زمین محو گردد. تازه این آقای بیمار روانی مدافع حقوق بشر هم است. ولی نه حقوق بشری که سازمان ملل تثبیت کرده است. این بیمار , طرفدار حقوق بشر از نوع ( کوروشی ) است.
دوست عزیز.. من و شما و دوستان دیگر بهتر مدانیم کدام قسمت از بدن این آقایان آریائیان پاک نژاد و نیک سرشت میسوزد. این سوختگی را نه در تصویر بلکه در نوشته هایشان می بینیم. کسی که به جمهوری آزربایجان که توسط سازمان ملل به عنوان یک کشور ثبت شده و بنویسد ( جمهوری باکو ) , سالیان سال طول خواهد کشید که این بیمار روانی را به حالت عادی بگردد.
منطقه قافقاز در حال دگرگونی است. ژئوپلیتیک منطقه با سرعت عوض میشود. ادغام سیاسی و اقتصادی کشورهای تورک زبان منطقه با سرعت پیش میرود. دنیا در حال دگرگونی است. بگذارید این آقایان کورش پرستان در همان افکار یخبندان شده 25000 منجمد بمانند.
روز خوبی را برایتان آرزومندم. ساغ اول. قارا باغ آزربایجاندیر.