Skip to main content

https://www.youtube.com/watch

https://www.youtube.com/watch
lachin
عنوان مقاله:
مشاهده شروع بیماری پارکینسون رئیس جمهور ایران آقای سید ابراهیم رئیسی..

https://www.youtube.com/watch?v=EORordUgG-U
ســـالام دوسلار..
در اولین دیداری که آقای رئیسی با آقای الهام علی اف چند ساعت پیش داشتند که در کلیپ بالائی می توان مشاهده کرد, متاسفانه متوجه شدم که

آقای رئیسی , عوارض ناشی از بیماری « پارکینسون » را نشان می دهند.
دوستانی که در حوضه پزشکی کار میکنند و یا دوستانی که مثل من , آشنا و یا فامیل درجه یک دارند که دچار بیماری پارکینسون هستند , توجه شما را به ویدیو کلیپ بالائی جلب میکنم. در این نشست....
1- درست در شروع برنامه و در ثانیه 0.13 موقع عکس گرفتن , انگشت های دست راست آقای رئیسی باز ولی انگشت های دست چپ خم شده است. دست چپ تا اندازه ای هم ورم کرده بنظر میرسد. هرچند که ایشان سعی میکنند انگشتان دست چپ را باز بکنند که تا اندازه ای موفق میشوند ولی باز هم انگشتان بطور اتوماتیک خم میشوند.
2- در لحظه 2:30 دست چپ شروع به لرزش غیر ارادی را میکند و انگشتان به حالت خمیده گی برمیگردد. . آقای رئیسی بخاطر اینکه جلو گیری از این حرکات غیر ارادی را بکند, در اکثر طول مدت صحبتهایش , هردو دست را بهم قفل کرده و گره زده به صحبت هایشان ادامه میدهند. لرزش و یا حرکت غیر ارادی پای چپ را هم می توان مشاهده کرد.
3- در دقیقه 4:25 همانطور که مشاهده میشود آقای رئیسی در هنگام صحبت فقط دست راستش را حرکت میدهد در صورتی که دست چپ روی ران چپ به حالت استراجت و ساکن مانده و انگشتان هم خم شده است. دست چپ حرکتی را انجام نمی دهد. در دقیقه 4:40 لرزش دست چپ دوباره شروع میشود. انگشتان خم شده را بطور واضح در دقیقه 4:55 می توان مشاهده کرد.
4- در دقیقه 5:01 لرزش دست چپ با انگشتای خمیده دوباره شروع میشود.
5- در دقیقه 5:10 موقع گرفت عکس, آقای رئیسی دست چپ را زیر عبا می پوشاند.
6- در دقیقه 5:23 و بعد از امضای معاهده ای که حضار شروع به دست زدن میکنند, فقط دست راست آقای رئیسی در حرکت هست. دست چپ همچنان بی حرکت و خالی از حرکت انگشتان است.
نتیجه... دوستان تنها لرزش دست دلیل بر بیماری پارکینسون نمی باشد. لرزش دست میتواند حاصل از بیماری ها دیگر و یا عوارضی از بیماری ها دیگر باشد. بهترین تشخیص بهتر است با یک دکتر اعصاب انجام بگیرد. امیدوارم که من هم اشتباه کرده باشم.
ولی آنچه که در بیماری ها پارکینسون دیده میشود کندی حرکت های اعضای بدن مثل ماهیچه ها و زبان و فغل النفعالات مغری است..
دوستان... ما همه میتوانیم عقاید متفاوتی باهم دیگر داشته باشیم و بخاطر این عقاید تا سر جنگ هم میتوانیم برویم. ولی بیماری و تندرستی خودمان و حتی دشمنانمان یک مسئله دیگر است. من امیدوارم آقای رئیسی هر چه زودتر سلامتی خود را بدست آورده تا در دادگاه بین المللی حاضر شود و در دادگاه بین المللی جواب گوی اعمال خویش در گذشته باشد. چون از نظر حقوقی, کسی که دچار بیماری های روانی و فیزیکی مزمن گرفتار میشوند, دادگاه پرونده های آن ها بسته اعلام میکند و یا جرم خیلی کوچکی برایشان صادر میشود. باشد که دیگران چه فکر میکنند.