Skip to main content

ســالام دوســلار

ســالام دوســلار
lachin
عنوان مقاله:
جنگ های روسیه تزاری با آزربایجان بود نه با ایران...

ســالام دوســلار.
پان ایرانیست های رنگارنگ باز هم فکر میکنند که در این عصر دیجیتالی می توانندتاریخ را به سود خود باز هم تحریف بکنند.در این مقاله نوشته شده است ((در فرجام جنگ‌های ایران و روسیه تزاری

دو عهدنامه گلستان (25 اکتبر 1813) و عهدنامه ترکمانچای (21 فوریه 1828)).
ما از این پان ایرانیست ها خواهشمند هستیم فقط یک سندی را به ما اراعه بدهند که در این جنگ به اصطلاح ( ایران و روسیه تزاری ) به غیر از سپاه و قوا های آزربایجان , سپاهان و قوا های دیگری ازسایر مناطق ایران در این جنگ به کمک سپاهیان آزربایجان آمده و دوش بدوش باهم بر علیه روسیه تزراری جنگیدند. این جنگ , جنگ ایران و روسیه تزاری نیست. این جنگ , جنگ آزربایجان با روسیه تزاری است.
-پان ایرانیست های رنگارنگ..لطفآ این واهمه ها را در سر نپروانید که روزی سرزمین های از دست رفته در قافقاز به سرزمین مادری یعنی ایران باز خواهند گشت. بار ها اشاره کرده ام که اگر روزی دید که امریکا, هند, پاکستان, کانادا, استرالیا و ده ها کشورهای کوچک و بزرگ و صد ها جزایر کوچک و بزرگ به سرزمین مادری یعنی انگلستان ملحق شدن, آنوقت این سرزمین ها هم به ایران ملحق خواهند شد.
- حضور اسرائیل و یا سلاح های اسرائیلی در قافقاز یک بهانه جمهوری اسلامی است. آزربایجان به عنوان یک کشور مستقل حق دارد از هر کشوری که دلش بخواهد اسلحه بگیرد. همانطوری که جمهوری اسلامی در زمان جنگ ایران- عراق از اسرائیل اسلحه میخرید , آن هم به چندین برابر قیمت روز.
- نگرانی ایران در قافقاز از اسرائیل نیست , درست برعکس. نگرانی ایران از حرکت های ملی ملل غیر فارس در ایران بخصوص از سی میلیون تورک های ایران است. پیروزی آزربایجان در جنگ قاراباغ ایران را به وحشت انداخته است.
-ایران بعد از سی سال حمایت و کمک به ارمنی های وحشی , بعد از پیروزی ارتش آزربایجان در جنگ قاراغ « شاه مات » شد. ایران با استفاده از گروهای دینی « حسینیون » در این سی سال برای براندازی جمهوری آزربایجان همیشه تلاش میکرد و میکند که بعد از این پیروزی هیچ اثری ندارد.
- بعد از شاه مات شدن, سپاه پاسداران دیگر نمی تواند مواد مخدر را که میلیارد ها دلار در آمد غیر قانونی را که از راه ارمنستان به اروپا را در می آورد , ادامه بدهد. چون (( زنگه زور دهلیزی )) مانع این عملیّات میشود.
- روسیه هیچ وقت منافع خود را بخاط ایران به خطر نمی اندازد. در نشستی که بین سران سه کشور ( روسیه, آزربایجان, ارمنستان ) در چند روز پیش تشکیل شد, معلوم شد که ایران در این منطقه هیچ نقشی ندارد.
- اگر شعور و منطق سیاسیون ایرانی آنقدر بالا بود که در عرض سی سال بجای حمایت از ارمنستان, از آزربایجان حمایت میکردند, الان برگ برنده ای را در دست داشتند. ولی ماهیت ضد تورک بودن جمهوری اسلامی که دنبال رو سیاست های پان ایرانیستی حزب رستاخیزی است , هیچ وقت اجازه نداد که خط مشی سیاسی درستی را دنبال بکنند.
-منطقه در حال دگرگونی است. ما بیشتر از این همه شاهد احساس ضد تورکی در سایت ها, اخبار و رسانه ها خواهیم بود که این یک مسئله طبیعی است.
-آنچه که را نباید فراموش کرد همبستگی و هرچه نزدیک شدن کشورهای تورک منطقه است که خواب از چشم پان ایرانیست های رنگارنگ و شونیسم فارس و آریائیان پاک نژاد و نیک سرشت را پرانده است. اهورا مزدا پشت و پناه آریائیان باشد.