Skip to main content

لشکر لاشخورهای خونخوار ی که

لشکر لاشخورهای خونخوار ی که
نظرات رسیده

لشکر لاشخورهای خونخوار ی که از بدو تولدشان معنی کارکردن را نفهمیدند و هروقت و در هر رژیمی عادت به پاچه خواری و مفتخور ی داشتند. امروز هم نشسته بر مکیدن خون جوانان وطنمان و سیری پذیری ندارند.

لشکر لاشخورهای خونخوار ی که از بدو تولدشان معنی کارکردن را نفهمیدند و هروقت و در هر رژیمی عادت به پاچه خواری و مفتخور ی داشتند. امروز هم نشسته بر مکیدن خون جوانان وطنمان و سیری پذیری ندارند. خامنه ای و ریس جمهور معلوم الحالش بعنوان رهبران این لاشخورها و وزیران مزدور و بیخرد شان، با زبانهای الکنشان نشاندادند که جز مزدوری کاری از انها بر نمیاید از میان همین پاچه خواران در امده اند. لشکری از ارازل و اوباشانی که قداره بکمر بسته اندودر خارج و داخل کشورتوسط فرزندانشان به جاسوسی، ترور و درداخل به ازار و اذیت و ایجاد مزاحمت، دسگیری، شکنجه اعدام مردم در خیابانهاو زندانها مشغولند.
سپاه پاسدار آن و نیروهای نظامی گوش بفرمان رهبر جلاد هم همه زمینه های امنیتی برای ضرب ‌شتم زدن این مزدوران بمردم و پیش بردن فرمانهای رهبر جلاد خامنه ای فراهم میکنند.
پخشی از این ارازل و اوباش در سطح گسترده ای در جامعه انچنان وسیع پخش شده اند،که مردم عادی هم در کوچه و خیابانها ایران امنیتی برای رفتن بیرون از خانه ندارند. و همین چاقو کشان و ضاربان خودسری که بمادران داغدیده حمله میکنند یا مردم عادی را در جاجای خلوت میگیرند و بغارت انها میپردازند،اینها کسانی نیستند جز از همین پاچه خوران و فرزندان این مزدوران، که امنیت جامعه را زیر سوال برده اند. چطور ممکنه که در دورافتاده ترین نقطه های شهری اگر کسی به خامنه ای جلاد انتقاد کند اور بجرم ضد امنیت ملی و توهین به خامنه ای دستگیرو سالها در زندان حبس میشود، اما نیروهای نظامی غارت مردم دزدی های کلان تجاوز به حقوق کودکان و جوانان در کوچه و خیابانها حمله و ضرب و شتم بدختران و زنان دیده نمیشود. مگر این نیروهای خودسر از خانواده همان مزدوران هستندکه آتش باختیار رهبر جلاد انها را بمزدوری گرفته؟، و به چماق و اسلحه های سردبرای ایجاد ترس ووحشت و حمله به مردم ایجاد کرده است؟؟
رهبر جلاد با جهاد تبیین، این لاشخوران را بسیج میکند انها را در مقابل کسانی که حاضر بپذیرش اسلامی که زیربنای فکری ایدنولوژیکیش غارت، چپاول،بیعدالتی در جامعه، توسعه خشونت و ضرب و شتم، تجاوز بمردم و حقوق اولیه زندگی انها، فشار بر جامعه زنان با ایده بردهداری اسلامی، گرفتن ازادی فردی و حزبی و گروهی اجتماعی برای بیان خواسته هایشان و بزندان و شکنجه و اعدام مردم در برابر خواستهای انسانیشان متوسل میشود. و در این رابطه هیچگونه اعتراضی را بر نمیتابد و سلسله وار و زنجیر وار مزدوران مسلح را وارد میدان برای سرکوب مردم دست به خشونت میزند.
نیروهای مزدورش از گروهای روانی و بیماری هستند، و انچنان تربیت شدند که در روزهای تعطیلشان
بکوچه و خیابان‌های خلوت میروند و با تهدید مردم بیدفاع به خالی کردن جیب‌های مردم مشغولند. و هیچ ارگان و سازمانی مسولیت این ناامنی ها را بعهده نمیگیرند. بخشی از این مهاجرتها تحت تاثیر همین نبودن امنیت زندگی عادی مردم است. وقتی مصاحبه میشود مردم میگویند ما میخواهیم جایی زندگی کنیم که شب سر روی بالش میگذاریم با خیال راحت بخوابیم که فردا اتفاقی برای ما نمیافتد. یا وقتی از خانه بیرون میرویم سالم بخانه بر گردیم.