رفتن به محتوای اصلی

بررسی ابعاد فاجعه درحمله حماس به اسراییل درپی انتشارعکس‌هایی ازکودکانی که توسط حماس کشته‌ شدند
13.10.2023 - 22:05
کودک فلسطینی

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

انتشار از:

ایران گلوبال

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

دیدگاه‌ها

شازده اسدالله میرزا

موضع چپفارسی در ماجرای ...توفان الاقصی.حماس و فلسطین.یک بار دیگر.. باز تعریف از واژه مرد و مردانگی در فرهنگ غنی ایرونی رو ضروری میکنه .. با این همه جنایت امپریالیستها و صهیونیست ها ناسیونالیست و راست افراطی در حق حماس و جهاد اسلامی مردم فلسطین فقط دو شیر زن علم حمایت از حماس و جهاد اسلامی رو بالا بردنند م .خلیفه و م. محمدی .راستی نباید قبل از هر سفری به سانفرانسیسکو .مردی و مردانگی باز تعریف کرد

ش., 14.10.2023 - 11:06 پیوند ثابت
نظرات رسیده

عطا هودشتیان :ضرورت فوري اتش بس: هيچ يك از طرفين جنك قابل دفاع نيستند. نه حماس كه شهروندان بي گناه در اسراييل را بي رحمانه میكشد و نو جوانان و كودكان را سر میبرد و اتش میزدند، و نه إسرائيل كه هم اكنون ميرود تا جناياتي را در غزه اغاز كند. باید خواهان خاتمه جنگ و برقراري صلح پايدار ميان اسراييل و فلسطين باشیم. تنها طرح عملی همانا پروژه "دو دلت" است. هیچ راه حل دیگری وجود ندارد و جنگ هرگز مشکل اسرئیل و فلسطین را حل نکرده است. اما شرط اين صلح نخست خروج نيروهاي ج ا از حوزه فلسطين و لبنان است. پشت حملات حماس به اسرائيل جمهوری اسلامی نشسته است.

راه حل قطعي براي خاتمه جنگ تنها مذاكره است. و هرگونه مذاكره اي نيازمند دو عامل است: نخست اتش بس و سپس پادرمیانی سازمان ملل. بايد بسرعت محاصره غزه خاتمه يايد. مگر تاکنون بقدر كافي دو طرف تلفات نداده اند. مردم بي گناه نبايد بازيچه جنگ طلبان قرار گيرند. زمان مقابله به مثل بايد خاتمه يايد. اكنون زمان مذاكره است و تنها واسطه ها بايد عمل كنند، نه عاملان جنگ يعني حماس، حزب الله يا إسرائيل.

زنده باد صلح!

ش., 14.10.2023 - 08:29 پیوند ثابت
کیانوش توکلی

ایرانگوبال چنین خبری را منتشر نکرده است . تنها یکی از نویسندکان سایت  از چنین خبری در تفسیر سیاسی  خود استفاده  کرده بود که دیروز بهم  تلفن زد و مطرح کرد که  " خبر سربریدن چهل بچه اسرادییلی  دروغ است و لطفا مقاله من  را حذف کنم" که منهم آن را عدم انتشار زدم

ش., 14.10.2023 - 08:06 پیوند ثابت
نظرات رسیده

خبر دروغی توسط خبرنگار، نیکول زدک به طور وسیع، منتشرشده که «حماس ۴۰ کودک اسرائیلی رو سر بریده!» این خبر تاکنون بیش از ۳۰ میلیون ویو خورده! (فقط برای یک اکانت!) جالب اینه که برای اثباتِ این خبر حتی یک تصویر هم منتشر نکردند و بعد از اینکه کاربران متعددی خبر رو دروغ خوندند، خود این خانم توییت زده و اعتراف کرده که خودش هیچ جنازه‌ای ندیده و فقط سربازان اسرائیلی به او چنین گزارشی دادند! حالا ساعتی پیش، پایگاه خبری Anadolu هم اعلام کرده حتی خود ارتش اسرایل هم اطلاعاتی درباره «سربریدنِ کودکان توسط حماس» نداره!! رسانه اینه دوستان!

ش., 14.10.2023 - 08:04 پیوند ثابت
پریسا نیازی

کل اینترنت را زیرو رو کردم نیافتم تا باورکنم که حماس بچه سربریده. ظاهرا فقط بایدن دیده و برای بقیه هم فقط تعریفش را کرده. تلویزیون ها هم که به بهانه ی اینکه قابل پخش نیست تنها چند نما از تخت و اطاق بچه نشان دادن که چند ملافه خونی (برنگ قرمز) رویش است.
سایت گلوبال شما که آن بالا بالا هستین یک نگاهی بکنین اگر جنازه بچه اسرائیلی سربریده پیدا کردین ویدئویش را برای ما هم بگذارین تا بدانیم واقعیت داشته.

ش., 14.10.2023 - 06:45 پیوند ثابت

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.