رفتن به محتوای اصلی

شرکت من در ضیافت احمدی نژاد سیاسی نبود!!!

شرکت من در ضیافت احمدی نژاد سیاسی نبود!!!

سخنرانی مریم گلچین در جلسه ضیافت با احمدی نژاد در هتل هیلتون کپنهاک ،نه تنها موجی از اعتراض ایرانیان ازادیخواه را بر انگیخت بلکه پخش عکس (مریم گلچین واحمدی نژاد)و فیلم او ، مطبوعات دانمارکی هم زبان به انتقاد گشوده اند و در 2 روزنامه معتبر این کشور با او مصاحبه هایی انجام گرفت که چیکده آن بقرار زیر است : مریم گلچین گفت : شرکت او در این ضیافت سیاسی نبوده است بلکه برای حل مشکل پاسپورت ایرانی بچه هایش که در دانمارک متولد شده اند ،بوده است و او که در شهرداری آهوس کار اقتصادی می کند و مالیات می پردازد ، حق دارد که در چنین ضیافتی شرکت کند او به روزنامه های دانمارکی گفته است که ایرانیانی که برای ازادی ایران مبارزه می کنند از حق و آزادی شخصی او عبور کرده اند و او را توسط امیل ، تلفن و نامه تهدید کرده اند . خانم گلچین که عضو حزب حاکم دانمارک نیز است . از این رو یکی از مسئولین حزب مطرح کرده است که ملاقات اعضای حزب با شخصیت های مغایر با عضویت آنان در حزب نیست ولی مقالات با یک دیکتاتور و کسی که هولوکاست را منکر می شود ، می تواند به سود احمدی نژاد تمام شود ؛ قرار است در باره وضیعت عضویت مریم گلچین در حزب بررسی شود . مریم گلچین که کاندید شهرداری آهوس در ماه نوامبر بود که تنها توانست 33 رای بدست آورد و انتخاب نشد.

واقعیت این است که سفارت رژیم کودتا در کپنهاک از مدتها قبل برای اینکه نشان دهد که همه ایرانیان ساکن دانمارک مخالف رژیم آنان نیستند ،دست به دامن لبنانی ها و دانشجویان سهمیه ای و تجار ایرانی سراسر اروپا زد و با صرف هزینه بسیار زیاد توانست تنها حدود 70 نفر را به محل هتل اقامت احمدی نژاد بیاورند .در حالی که در سرمای 15 درجه زیر صفر و در هوای طوفانی درست در مقابل محل کنفرانس ، ایرانیان مخالف یک صد فریاد می زدند «قاتل بیرون » ، «مرگ بر دیکتاتور » و «حکومت زن ستیز نمی خواهیم »و...به قول مینا یکی از کاربران ایران گلوبال که نوشت :« ای بابا اگه احمدی نژاد فقط کارکنان سفارتخانه های ایران در اروپا وخانواده هاشان را جمع میکرد حتما ده برابر این میشد. چه رسد به جیره خواران لبنانی و غیره. پیداست جیره خوران هم فهمیدند اخر کاراست .»

با هم فیلم سفارتی ها را ببینم و اگر توانستید این مزدوران را شناسایی کنید :

خشم مقامات دانمارکی از ملاقات امامان سنی مذهب با احمدی نژاد

اکثر رهبران احزاب دانمارکی خشم خود را نسبت به ملاقات احمدی نژاد با امامان سنی مذهب دانمارکی نشان دادند . به گزارش این روزنامه معتبر دانمارکی، در هنگام کنفرانس تغییرات اقلیمی کپنهاک ، سفارت رژیم تهران در دانمارک ، جلسه ملاقاتی را در هتل هیلتون ، محل اقامت احمدی نژاد سازماندهی کرد که با حضور 30 از امامان و فعالان سنی مذهب دانمارکی برگزار شد . وحید پیترسون و زیبر حسین از جمله امامان و فعالانی هستند که در شهرداری کپنهاک نقش مشاوره برای امر اینتگرایشیون را دارند .

این ملاقات امروز در جراید دانمارکی مورد نکوهش و انتقاد شدید سیاستمداران دانمارکی واقع شده است . آنان مطرح می کنند که دعوت از احمدی نژاد به دانمارک ، موضوع و انتخاب سازمان ملل بود ولی چرا انجمن های اسلامی که اتفاقا پول و کمک مالی از شهرداری کپنهاک دریافت می کنند ، به ملاقات دیکتاتوری رفته اند که منکر هوله کاست است و دانشجویان و مردم بی دفاع ایران را چنین بی رحمانه سرکوب می کند . به نوشته یولن پستن که نتوانسته اند ، پاسخ وحید پیرتسون را جویا شود ولی زیبر حسین مطرح کرد که با نظر احمدی نژاد در قضیه هولاکاست موافق نیست و همچنین با سرکوب دانشجویان ایرانی هم مخالف است ولی گویا به ملاقات دیکتاتور رفته تا از چشم خود از مسایل ایران با اطلاع شود و اینکه به احمدی نژاد بگوید که مسلمانان در دانمارک دارای مسجد(سنی و شیعه ) هستند ولی این جناب امام سنی مذهب دانمارکی فراموش کرده است که از احمدی نژاد بپرسد که چرا سنی مذهب ها در پایتخت ایران ، حق ساخت مسجد را ندارند

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید