رفتن به محتوای اصلی

باید فریاد بزنیم!

باید فریاد بزنیم!
 
هر روز باید فریاد بزنیم ، صدای آزادی زندانیان سیاسی و عقیدتی باشیم ، تا خودکامگان نهاد قدرت بدانند که با زندانی کردن فعالان مدنی و سیاسی نمی توان در برابر اندیشه آزادیخواهی ایستاد و سرکوب پاسخ دگراندیشان نیست .
 
شاید فشار فقر و بیکاری و تنش های اقتصادی مردم را گرفتار روزمره گی کند اما چنین نیست که عاشقان میهن را در پس دیوارهای بلند اسارت فراموش کنند . همانطور که سالها شاهدیم با اعدام نمی شود در برابر خطرات اجتماعی همانند مواد مخدر و قتل ایستاد و به هیچ عنوان جنبه بازدارندگی ندارد ، با زندان نیز نمی شود با اندیشه رویارویی کرد .
 
چه میزان شهروندان هم میهن بهایی در زندان هستند ؟ یا اهل سنت و طریقت ؟ وکیل ، معلم ، دانشجو ، استاد دانشگاه ، چپگرا ، راستگرا ، کارگر ، هنرمند ، دانشمند ، اندیشمند ؟ و همواره زندانها مملو از انسانهای شریف است .
 
هنگام آن نرسیده که قانون و عدالت در حمایت از این کنشگران و فعالان دلسوخته دست بکار گردد ؟
 
در زندان ماندن نرگس محمدی ، بهاره هدایت ، آتنا فرقدانی ، دکتر سلطانی ، امیر امیرقلی یا سعید شیرزاد ، ارژنگ داودی ، رویین عطوفت ، رسول بداقی ، اسماعیل عبدی ، جعفر عظیم زاده ، افشین سهراب زاده ، امید کوکبی ، بهشتی لنگرودی و ... چه دردی از ایران دوا می کند ؟
 
دستگاه قضا ، نهاد امنیت ، دولت ، حاکمیت باید چرخشی در رفتار و کردار و اندیشه های خود انجام دهند تا همه این زندانیان آزاد شوند و اعتماد به جامعه بازگردد .
 
امیر امیرقلی ، بهشتی لنگرودی ، افشین سهراب زاده علاوه براینکه در زندان بسر می برند دست به اعتصاب غذا نیز زده اند تا صدای حق طلبی و دادخواهی خود را به گوش فلک برسانند ، این فشارها و دردها همان می شود که بر سر امید کوکبی دانشمند جوان زندانی آمد و سرطان گرفت . باید در برابر این سختگیریهای قضایی و امنیتی ایستاد چرا که بهترین فرزندان ایران به کام مرگ می روند .
 
آین زنان و مردان شجاع و متفکر را آزاد کنید رها کنید تا به خانه های خود بازگردند .
 
بیش از این ملت را شکنجه ندهید ، هر بلایی خواستید سر ایران و مردمش آوردید. دیگر بس کنید ، شرم کنید ، قدرت را به چه بهایی می خواهید ؟ کشور را به فلاکت کشاندید ، بروید ، رهایمان کنید ، بیدا و ستم دیگر بس است . اینجا ایران ، شهریار ، من فریاد رهایی ..........
 
 
Image removed.Image removed.Image removed.
Image removed.
 
 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

تصویر

تصویر

تصویر

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • نشانی‌های وب و پست الکتونیکی به صورت خودکار به پیوند‌ها تبدیل می‌شوند.
CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید