رفتن به محتوای اصلی

نقشه ی راه برای رسیدن به آزادی و دموکراسی، بدون خشونت
11.12.2018 - 23:20

 

تنها راه رهایی:پیش بسوی اعتصابات کشوری و اجتماعات خیابانی ملیونی در سراسر ایران برای رسیدن به آزادی و دموکراسی
ملت قهرمان ایران: تصورش را کرده اید که اگر پاپ برای 40 سال رهبر و همه کاره ی ایالات متحده ی امریکا می شد چه بلایی بر سر آمریکا می امد؟! اکنون این بلا با حاکمیت ایت الله ها بر سر ایران عزیز ما امده است.

اقای بهمنی رئیس اسبق بانک مرکزی میگوید، حساب ذخیره ی ارزی اقازاده ها از دولت بیشتر است.سئوال اینجا است که ایا6فرزند اقای خامنه ای جزئ این اقازاده ها هستند؟!شیخ سعدی دروغ نمی گوید:اگر زباغ رعیت ملک خورد سیبی ،دراورندغلامان او درخت از جا. یعنی فرزندان اقای خامنه ای باید ده دلار و یا ده ملیارد دلار و ... از بیت المال برداشته باشند که دیگر اقازاده ها جرئت کنند یک دلار و ده ملیون دلار و.... از بیت المال بردارند.از طرفی خداوند در قران میگوید:لیس للانسان الی ما سعی(برای انسان جز دسترنجش نیست.)اگر کشور گل وبلبل بود و همه در رفاه و آسایش بودند حتما میگفتیم این ملیاردها دلار ذخیره ی ارزی اقازاده ها محصول دسترنجشان است، اما می بینیم که ملت به فقر و فلاکت دچار است که در این یکصد سال سابقه نداشته است و این دلارها از آن کودکان کار و گورخواب ها و زنان و مردان کارتن خواب و کارگرها و... می باشد.

ملت قهرمان ایران
به هرکجای دنیا که رفته و سئوال کنید که آب از چه عناصری تشکیل شده است؟میگویند اب از دو اتم هیدروژن و یک اتم اکسیژن تشکیل شده است. باز اگر به کشورهای ازاد و دموکراتیک بروید و از انها بپرسید، آیا قدرت مطلقه ی بدون پاسخگو فساد می اورد؟حتما همه خواهند گفت قدرت مطلقه فساد می اورد یعنی انچه در ایران ما اتفاق افتاده است.ملت قهرمان ایران، این فقر و فلاکت وفساد یک روزه و یک ماهه و یک ساله بوجود نیامده است ، بلکه از خرداد 1360 که اقای خمینی آزادی های مشروع و قانونی شما را گرفت، بتدریج کشور به این روز سیاه افتاد. بنده میگویم بعد از مجلس اول و ریاست جمهوری اول ،تمام کسانیکه رهبر و رئیس جمهور و وکیل و وزیر و استاندار و مدیرکل بوده و یا شده اند خیانت کرده اند که کشور به این روز سیاه افتاده است.خیانتی بزرگتر از گرفتن ازادی از ملت وجود دارد؟آزادی شما را گرفتند یعنی نانتان را گرفتند، یعنی کارتان را گرفتند،یعنی شرافت و انسانیتتان را گرفتند،یعنی دنیا و آخرت و دینتان را گرفتند،یعنی فرزندان شما را تحت عنوان قتلهای زنجیره ای ترور کردند،یعنی فرزندان شما را بجنگی فرستادند تا پایه های حکومت استبدادی خود را محکم کنند،یعنی...

در فروردین 97 اطلاعاتی ها لپ تاپم را از خانه بردند و در اوایل اردیبهشت 97 شماره تلفن خانه و موبایل من و همسر و فرزند و نوه ام را قطع کردند. در اول ابان که مرا از جلو باغم ربودند موبایلم را گرفتند و ندادند. در 14 ابان که همسر ودوستان و خانواده و ... در جلو بیمارستان تجمع داشتند تبلتی که یک ماه قبل به یک ملیون و پانصدهزار تومان خریده بودم گرفته و هنوز نداده اند. در تاریخ 14 اذر 97 قرار بود در گروه تلگرامی جنبش به سئوالات دوستان پاسخ دهم که مجددا شماره ام را مسدود کردند تا اینترنت و تلگرام نداشته باشم . در همان تجمع 14آبان فرزندم جاهد به مامور اطلاعات اقا میثم میگوید :درست است که شما یک معلم بازنشسته را به بیمارستان روانی بیاورید؟ مامور اطلاعات با اعتماد بنفس میگوید پدرتان مریض و پارانوئید دارد، داروهایش رابه شما میدهیم حتما سر وقت داروهایش را یخورند. من میگویم اقا میثم شما امنیت دزدها را بر قرار که خوب بخور،بخور دارند ،لپ تاپ و موبایل و تبلت و شماره های ما را هم که خوردید، لطفا داروهایم را نخورید و به من تحویل دهید!!

پیامبر در شعب ابیطالب که در محاصره ی کفار بودند از گرسنگی سنگ به شکم میبست و حضرت خدیجه با ان همه ثروتی که داشت از گرسنگی مشک می جوید. شما اخوندهای حاکم در شرایط تحریم نمی خواهد که سنگ به شکمتان ببندید و یا همسرانتان از گرسنگی مشک که چه عرض کنم ، اشکنه بخورند بلکه همان دلارهای دزدی شده را بین ملت تقسیم تا ما پیرو شما بشویم حاضرید؟ این گوی و این میدان!!ولی میدانیم که ترک عادت موجب مرض است.
ملت قهرمان ایران برای برون رفت از این فقر و فلاکت و تباهی تنها یک راه وجود دارد.

نمی گویم اعتصابات معلمان،کارگران،کشاورزان،کسبه،دانشجویان،پرستاران،بازنشسته ها،و....هر کدام به تنهایی خراب است ،خیلی هم خوب است اما کافی نیست. برای اینکه با کمترین هزینه حکومت آخوندها را برابر همین قانون اساسی خودشان که هیچوقت به آن عمل نکردند وبرابر منشور حقوق بشر سازمان ملل متحد ، به زیر بکشید، باید تجمعات ملیونی خیابانی در سراسر ایران داشته باشید،باید اعتصابات سراسری کشوری داشته باشید.

ملت قهرمان ایران
زمانیکه در کشور تجمعات ملیونی خیابانی و اعتصابات سراسری داشته باشیم نه ایران سوریه میشود و نه کشور تجزیه شده و نه حقوق کسی قطع خواهد شد.چرا؟برای اینکه روحانیت بسیار ترسو و ناهمگن بوده و یکدست و یکپارچه نمی باشد. روحانیت حاکم به محض اینکه چنین تجمعات و اعتصاباتی ببیند فورا عقب نشینی کرده و حکومت را به نمایندگان مردم که در خیابان ها مرتب از انها به بزرگی یاد میکند تحویل میدهد.چرا؟ برای اینکه میداند ارتش و نیروی انتظامی و بدنه ی سپاه با ملت است و در صورت ادامه ی تجمعات و اعتصابات ، این نیروها به ملت ملحق شده و انوقت 22 بهمن دیگری خلق خواهد شد. حکومت اخوندی نه تنها در بین طبقات متوسط و فقیر پایگاه ندارد که در میان طبقات مرفه نیز پایگاهی ندارد، زیرا در این حکومت همه از آینده ی خود بیم دارند. در بین پیروان مذاهب اسلام همچون اهل تسنن و دراویش گنابادی و شیعه ی جعفری (روحانیت شیعه بخاطر ترس از مردم جرئت ندارد که با لباس در بین مردم ظاهر شود.) نیزپایگاه ندارد.این حکومت بسیار لرزان و مطمئن باشید که با اندک بادی لرزیده و سقوط خواهد کرد.

در جنگ شش روزه ی اعراب و اسرائیل در سال 1967که منجر به شکست اعراب شد، فیدل کاسترو رئیس جمهور کوبا به جمال عبدالناصر رئیس جمهور مصر گفته بود، شما باید اجازه میدادید که دشمن در سرزمین های شما پخش شود، آنوقت ضربه پذیریش زیاد میشد. بنده به تمام آزادیخواهان توصیه می کنم که از دستگیری نترسید بلکه دشمنان آزادی را هر چه بیشتر تحریک کرده و برای انها دام پهن کنید تا شما را بگیرند.قیمت شما آزادیخواهان برابر همین مقاومتتان است. به نیروهای اطلاعاتی میگویم که قیمت من هم برابر است با آزادی و دموکراسی برای ملت ایران.گرفتن شما و نترسیدن شما به ملت اعتماد بنفس می دهد،شجاعت می دهد و در نتیجه ما به ان تجمعات ملیونی و اعتصابات سراسری می رسیم.

نیروهای اطلاعاتی در باغچه و بیمارستان روانی ابن سینا بارها با من مذاکره کرده اند.هر زمان نامی از جبهه ی ملی و یا نهضت ازادی می اوردم میگفتند انها ادم های شریفی هستند.من از نیروهای اطلاعاتی می پرسم: در اینکه انها انسان های شریفی هستند هیچ شکی نیست اما چرا این انسان های شریف آزاد نیستند تا دور هم جمع شده و یا نشریه ی ارگان حزبشان را منتشرکنند؟سرنوشت پرونده های قتل های زنجیره ای از همین نوع دوستان همچون مهندس برازنده چی شد؟بنده تصورم اینست که حکومت در انتخابات بعدی برای برون رفت از این بحران بزرگ سر کیسه را شل کرده و نفراتی از جبهه ی ملی و نهضت ازادی و ...را اجازه خواهد داد تا کاندید شوند.یعنی کاری که رژیم شاه با اوردن شاهپور بختیار کرد و موفق نشد اما اخوندها با اوردن چهره های ملی و مذهبی میخواهند به ملت ایران و جهان نشان دهند که در ایران آزادی هست. اما نهادهای سرکوبگربا حفظ سازماندهی به محض اینکه از بحران عبور کردند مجددا دیکتاتوری عریان را حاکم می کنند. در اینجا به تمامی نیروهای مترقی هشدار میدهم که مواظب این ترفندها باشند.

ملت قهرمان ایران
اگر فرانسه انقلاب کبیری داشت که به پیشرفت و تکامل بشریت خدمت کرد و اکنون جزء 5 قدرت جهانی می باشد بخاطر روشنفکرانی همچون ولتر بود که گفته: من حاضرم جانم را در راه عقیده ی تو بدهم که تو حرفت را بزنی، اگرچه مخالف عقیده ی تو باشم.ما ایرانی ها هم باید تمام گلهای یک باغ (احزاب و سازمان ها و گروه ها) را دوست داشته باشیم و این حق را داریم که بگوییم من همه ی گل های یک باغ را دوست دارم اما گل قرمز را بیشتر دوست دارم. در اینجا هیچ گلی را نفی نکرده ایم.همانطور که بارها گفته ام اگر بعد از رسیدن ایران به ازادی و دموکراسی زنده باشم میخواهم معلم باقی مانده و هنگام ورود کبوتران خونین بال به میهن از هر قبیله و مذهبی که باشند برای انها فرش قرمز پهن و حلقه ی گل به گردن انها بیندازم و دسته گل به فرزندانشان داده و با هم به قبرستان ها رفته و قبر شهدای راه آزادی را گل باران کنیم . دوست دارم از شهر سنندج شروع کنم که در سال 1355 دوستم سیروس قصیری مرا به سنندج دعوت و متاسفانه نتوانستم دعوتش را براورده کنم.قبرش را دراغوش کشم و بگویم سیروس بلند شو ،مگر تو مرا دعوت نکردی؟!دوستت هاشم امده !!انقدر گریه کنم تا خوابم برده و خواب سیروس را ببینم. (ناجوانمردانه جنازه اش را بعد از اعدام به دنبال جیپ در خیابان های سنندج چرخاندند.)

ملت قهرمان ایران
آیا فکر کرده اید که چنانچه اقای خمینی زیر حرفهایش نزده و خدعه نمی کرد و در کشور ازادی و دموکراسی داشتیم،ملیون ها نفر در جنگ های داخلی و برون مرزی و قتل های زنجیره ای کشته نمی شدندو ملیون ها ایرانی از کشور فرار نکرده و اکنون کشور ما ایران گلستان و امثال سیروس قصیری ها زنده بودند؟!
یاران من (محمدرضا رمضانزاده ، اسماعیل بخشی ،حسن علیجانی ، عباس واحدیان شاهرودی ،سپیده ی قلیان،حسین رمضانپو،ر مصطفی رباطی،علی فروتن و...)پروازتان بلند و باز هم بلندتر ، حکومتی که با معلمان و کارگرانش در بیفتد گور خودش را میکند.

دانشجویان پیشتاز و پیشگام و ازادیخواه ،خروشتان پرخروشتر باد

ایران، مشهد، سیدهاشم خواستار، نماینده ی معلمان آزاده ی ایران

16 آذر 97، روز دانشجو 

 

دیدگاه‌ و نظرات ابراز شده در این مطلب، نظر نویسنده بوده و لزوما سیاست یا موضع ایرانگلوبال را منعکس نمی‌کند.

کاوه جویا

فیسبوک - تلگرامفیسبوک - تلگرامصفحه شما

توجه داشته باشید کامنت‌هایی که مربوط به موضوع مطلب نباشند، منتشر نخواهند شد! 

افزودن دیدگاه جدید

لطفا در صورتیکه درباره مقاله‌ای نظر می‌دهید، عنوان مقاله را در اینجا تایپ کنید

متن ساده

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.

لطفا نظر خودتان را فقط یک بار بفرستید. کامنتهای تکراری بطور اتوماتیک حذف می شوند و امکان انتشار آنها وجود ندارد.

CAPTCHA
لطفا حروف را با خط فارسی و بدون فاصله وارد کنید CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.