Skip to main content

آقای لوایی گرامی شما دردهای

آقای لوایی گرامی شما دردهای
Anonymous

آقای لوایی گرامی شما دردهای تبریز و آذربایجان را خوب تصویر کرده اید ولی متاسفانه سوراخ دعا را گم کرده اید. شما بجای هدف قرار دادن رژیم و سیاستهایش، فارسها را هدف قرار میدهید. توجه کنید که هیچکدام از این سیاستها را مردم فارس یا فارسی زبانها جاری نمیسازند بلکه این رژیم است که پشت این سیاستها خوابیده است. این درست است که تعداد زیادی از مردم، چه فارسی زبانها و چه دیگران منکوب این سیاستها میشوند و در اجرای آنها سهیم میشوند ولی اصل کاری رژیم است. شریعتمداری را فارسها حبس خانگی نکردند بلکه جمهوری اسلامی و در راس آن خمینی اینکا را کرد، همانطوریکه منتظری را حبس خانگی کرد که فارس بود و نه ترک. اتفاقا این فارسها از موسوی و کروبی پشتیبانی کردند و ما ترکها آنها را تنها گذاشتیم همچنانکه آنها ما را تنها گذشتند. ما مقابله به مثل کردیم و این شایسته ما نبود و نیست. دشمن ما فارسها نیستند، رژیم است.

باید رژیم را هدف قرار دهیم. در این میان باید مردم فارسی زبان هم با وضعیت ما و با دردهای ما آشنا شوند و با ما همراه شوند. این امر تنها با گفتن و نوشتن و فریاد زدن عملی میشود. ولی نباید کاری کرد که این گفتنها و نوشتنها و فریادها را برعلیه خودمان متوجه شوند.
یکبار همین نوشته خودتان را بدون تعصب بخوانید! نتیجه آن این است که فارسها دشمن درجه یک ما هستند و ما داریم با آنها تعارف میکنیم!