Skip to main content

جناب آقای..توکلی،.. و سایر

جناب آقای..توکلی،.. و سایر
ناصر کرمی

جناب آقای..توکلی،.. و سایر مسئولین سایت ایران گلوبال.... در نوشتار : "آیا زبان تُرکی یک زبان الفبایی و نوشتاری است ؟ " از نخبگان قوم تُرک تبار درخواست و تمنی کرده ایم که الفبای زبان تُرکی را انتشار دهند، تا کنون خبری نشده و فقط تلاش در انحراف بحث و اصل موضوع و پاک کردن صورت مسئله هستند. ولی ما همچنان منتظر پاسخ هستیم.
با اینحال همکار شما آقای "بهرنگ" چند کامنت را انتخاب کرده" و با عنوان : "آیا از اینهمه عقب ماندگی دچار تهوع نمی شوید؟ نوشته* ناصر کرمی زیر ذره بین " آنرا در بخش دیدگاهها گذاشته است. اوّل که انتخاب چنین عناونی ناشایسته و زشت است و مناسب خوانندگان و نویسندگان این سایت نیست، قرار بر این نیست که واژه های نسنجیدهءِ هر فردی را عنوان کنید و در سایت بگذارید //

// دوّم اینکه این کلمات زشت و غیر اخلافی در رابطه با نوشتهء من نیست من منطقی و با مسئولیّت مسئله ای را مطرح کرده ام و منتظر پاسخ منطقی و قانونمند آن هستم// سوّم من اعتراض دارم که نام من و یا هر نویسندهءِ دیگر سایت در کنار چنین عنوانهای (تهوع آور) با این سطح پایین قرار گیرد.// شما میدانید که من مخالف سرسخت هر گونه سانسور هستم و از نقد و اتتقاد متین استقبال کرده و خواهم کرد.// از اینها گذشته، سایت ایران گلوبال اغلب در اختیار و کنترل تُرک تباران هست، و هر وقت ما یک مقاله در مقابل 100 مقالهءِ آنها در سایت میگذاریم، از هر طریق ممکن و با ایجاد ترافیک با گذاشتن مطالب بی مورد و یا گذاشتن مطالب از سایت های دیگر، و با راه انداختن هیاهوی بیجا تلاش بر آن شده است که مقالهء ما را از میدان بحث خارج کنند. تقریبأ از سه ماه گذشته تمام سایت در اختیار مطالب بدون پشتوانهءِ تُرک تباران بود.// در تاریخ 9 فوریه در تالار پالتالکی " آذرتالک" سخنرانی داشتم، به تمام مسائلی که در سایت ایران گلوبال مطرح میشود آنجا هم مطرح گردید، از نیمه های شب گذشته هم ماندم و به تمامی سئوالات پاسخ منطقی و متین دادم، دست آخر آن سخنرانی را سانسور کردند و حتّی یک کپی آنرا بخودم ندادند، قرار بر این بود که این نشست در رسانه های گروهی انتشار یابد.، این مردم با دمکراسی مشکل اساسی دارند، قدرت و توان آنها فقط در اقتدارگرایی پسامدرن و در سانسور و در جعل تاریخ و نابودی ارزش های دیگران هستند، امیدوارم که سایت ایران گلوبال دستخوش چنین افراد و چنین قوم و قبیله ای نشود.