Skip to main content

به آقایان ..... بهرنگ و

به آقایان ..... بهرنگ و
ناصر کرمی

به آقایان ..... بهرنگ و.... کاظم ثانی... آقای بهرنگ مسئول سایت ایران گلوبال،... لازم نیست شناسنامه و پیشینهءِ اجدادی و داده های ژنتیکی کسی را بررسی کنید تا دریابید که این فرد تُرک تبار هست و یا نه، فقط از فرهنگِ دیالوگ، از بکار گیریِ کلمات و واژه ها، از دروغهای آسمانی و زمینی، از رفتار ناهنجار آن در جامعه در خواهید یافت که این فرد تُرک تبار هست یا نه .....

/// شما بجای عنوان کردنِ کلماتِ زشت و در صدر سایت ایران گلوبال قرار دادن و علنأ به حقوف فردی و آزادیهای دیگران تجاوز کردن، و بجای مسموم کردن فضای اجتماعی، توهین به قلم و هویّت دیگران، میتوانستید همین لوحه هایی را که از "ویکی پدیا" و از اینترنت کپی کرده اید و آنرا به الفبا و زبان تُرکی نسبت میدهید را به اطلاع دیگران برسانید، تا ما هم منطقی به شما پاسخ دهیم. نه اینکه در عمل خود همان فرهنگ تُرکی خشونت و پاک سازیِ مخالف از هر طریق ممکن را، و بار دیگر فرهنگِ تُرکی صیقل نخورده را به نمایش بگذارید. // من از خوانندگان گرامی تمنی میکنم، عنوان های را که پایین هر لوحه ای که آقای بهرنگ مسئول سایت ایران گلوبال این لوحه ها را به تُرک تباری نسبت میدهد را کپی کنید و در جستجوگر گوگل بگذارید، و نتیجه را لطفأ مشاهده کنید.
// آقای بهرنگ حداقل با بچه های بیگناهِ خود رُک و راست باشید تا در آینده مانند خودتان با این هویّت سازی کذاب مورد تمسخر جهان پیرامونی خود قرار نگیرند، و از اینهمه دروغ و سطحی نگری، و از فرهنگ دُزدیِ تاریخی، زبانی، فرهنگی، دُزدی نژاد ، و آثار باستانی دیگر مردمان دست بر دارید، آبروی خود و هم تبارانتان را نبرید. خط سومری و لوحه های اورخون با تُرک تباری اصلأ ربطی ندارد. تُرک تباری کجا و سومری ها کجا !!!!. که من اکنون وقت پرداختن به آنرا ندارم.// آقای بهرنگ.. ظاهرآ اطلاعات شما در آن حدی نیست که وارد بحث تُرک شناسی شوید و فقط به " ویکی پدیا " مراجعه کرده اید. آقای " بهرنگ دوستانه به شما میگویم اگر قصد دارید برای دست و پا کردن هویّتی کذاب خاکی بر سر خود بریزید، حداقل بروید پای تپه ای که خاک داشته باشد. کَله گنده ها و استادهایِ شما مانند: علی پاشا صالح// محمّد تقی زهتابی //، اولجاس سلیمان//، پرفسور عثمان ندیم تونا، و امثال اینها، همچنین ناصر پورپیرار که این تبلوها را جمع آوری کرده اند، آنقدر از این خاکها بر سر خود ریختند که دست آخر خودشان را کور و خفه کرد، مواظب باشید که کور و خفه نشوید. // به آقای کاظم ثانی.... بله من مطمئن هستم که نخبگان قوم تُرک تبار چنین نوشتارهایی مانند نوشتهءِ من را میخوانندو در 9 فوریه در تالار پالتالکی که من با اتفاق کس دیگری در آن شب سخنرانی داشتیم، همه حضور داشتند، عده ای را مشخصأ با نام و نشان و عده ای را از طرق دیگر می شناختم، من حاضر هستم در هر رسانه ای با این نخبگان قوم تُرک آذری به گفتگو بنشینم. مشکا اینجاست که تزها و ادعاهای آنها فقط پشت درهای بسته است و توان بیان آنرا در آنجا که مقابله به مثل میشود را ندارند، مانند آن شب در تالار خودشان که دیگر تیری در ترکش نداشتند، و شرمنده جلسه را ترک کردند.