Skip to main content

آقای کرمی شما خصوصیاتی را

آقای کرمی شما خصوصیاتی را
Anonymous

آقای کرمی شما خصوصیاتی را ردیف کرده اید و به <ترک تباران> نسبت داده اید و هر کسی را که چنین خصوصیاتی داشته باشد <ترک تبار> می دانید. با این خصوصیات یعنی: <از فرهنگِ دیالوگ، از بکار گیریِ کلمات و واژه ها، از دروغهای آسمانی و زمینی، از رفتار ناهنجار آن در جامعه در خواهید یافت که این فرد تُرک تبار هست یا نه> و همینطور: <فرهنگ تُرکی خشونت و پاک سازیِ مخالف از هر طریق ممکن>. البته نسبت دادن این خصوصیات به یک <قو و تبار> (به قول شما)، از راسیستم عریان شما ناشی می شود و من در این مورد بحثی ندارم ولی اگر کسانی که چنین خصوصیاتی دارند، <ترک تبار> هستند، پس خود شما یک <ترک تبار> اصیل هستید چون تمامی این خصوصیتها را دارید. نه آقای کرمی، امروزه روز دیگر راسیسم تبلیغی شما در جهان جایی ندارد. ساده ترین نمونه برخودهای شما، جمع کردن مردمان <ترک تبار> در استان اردبیل و کشیدن دیوار دور آنها و ساختن جهنم برای

آنهاست. در همین کامنتاری که نوشته اید این ادبیات شماست: <اگر قصد دارید برای دست و پا کردن هویّتی کذاب خاکی بر سر خود بریزید....>. جناب آقای کرمی آیا من تا به حال کوچکترین توهینی در بحثهایم به شما کرده ام؟ من نظرم را در کمال احترام نوشته ام و سوالاتی از شما کرده ام که همه بدون جواب مانده اند. بیایید و به جای راه انداختن گرد و خاک به سوالات ساده ای که از شما می شود جواب بدهید. آیا درک این مسئله که سوال ساده ای از شما شده اینقدر برای شما سخت است؟
برای شخص من هیچ اهمیتی ندارد که سومری ها ترک بودند یا فارس یا کرد یا چیزی دیگر. بحثی که خود شما مطرح کرده اید و من هم در مورد آن از شما سوال کرده ام، خطی است که امروزه زبان فارسی را با آن می نویسند و اینکه اگر زبان ترکی از خط لاتین استفاده می کند، چون مال خودش نیست پس این زبان به درد خیلی چیزها نمی خورد و اینکه چرا همین قاعده من درآوردی شما نباید در مورد زبان فارسی که خط خاص خودش را ندارد و از خط دیگری استفاده می کند، صادق نیست؟ مسئله به همین سادگی است. لطفا بدون صغرا و کبرا به همین مسئله بپردازید.
در مورد جلسه پالتاکی که شما را دعوت کرده بودند، تنها به قاضی می روید. من هم در آن جلسه بودم و گوش می دادم. البته اینکه به شما قول داده بودند که آن را منتشر کنند و منتشر نکردند، ربطی به من ندارد و خود مسولان همان اتاق باید جواب این بدقولیشان را بدهند ولی تا آنجایی که من شاهد بودم طرف مقابل بحث شما <شرمنده جلسه را ترک> نکرد. تا نصف شب و حتی بیشتر از آنچه که قرار بود، در اتاق پالتاکی ماند و بعد هم باید می رفت و رفت ولی شما که وقت داشتید ماندید. حتی من هم که فردایش باید سر کار می رفتم نیم ساعت بعد اتاق را ترک کردم.
اگر شما فکر می کنید که <نخبگان ترک تباران> مقالات شما را می خوانند، باید بگویم که من اینطور فکر نمی کنم و شما خیلی خوش خیالید. حتی در همان اتاق پالتاکی، طرف بحث شما اطلاع داد که چون باید با شما بحث می کرد، رفته و تعدادی از مقالات شما را خوانده است. در ضمن برای اینکه سوءتفاهمی برای شما پیش نیاید، باید به اطلاعتان برسانم که من شخصا با بسیاری از مسائلی که طرف بحث شما و دیگران در اتاق پالتاکی مطرح کردند و یا در کامنتارهای ایرانگلوبال مطرح می شوند، موافق نیستم ولی مسائلی را هم که شما مطرح می کنید، به هیچوجه قبول ندارم و آنها را بی پایه می دانم. نمونه اش همین مقاله اخیر شما که برای روشن شدن مطلب، سوالی از شما مطرح کرده ام و از زیرش در می روید.
در ضمن شما این اتهام را هم مطرح کرده اید که: <سایت ایران گلوبال اغلب در اختیار و کنترل تُرک تباران هست>. امیدوارم که مسولین ایرانگلوبال این اتهام را روشن کنند و به من خواننده توضیح دهند که آیا این امر واقعیت دارد و اگر بله از چه طریقی سایت را در کنترل خود قرار می دهند. اتفاقا همین <ترک تباران> با نوشتن کامنتارهای زیاد برای مطالب شما، باعث می شوند که مقالات شما به بخش <ویژه ایرانگلوبال> برود و به جای اینکه فقط دو سه روز در بخش <دیدگاهها> باشد، یکی دو هفته ای در صفحه اول قرار بگیرد. اتفاقا شما از این بابت باید از <ترک تباران> ممنون باشید!!!