Skip to main content

خانم مینا البته سعی کرده است

خانم مینا البته سعی کرده است
Anonymous

خانم مینا البته سعی کرده است که مرا با عجله به همان سبک مجاهدین به ایران وصل کند ودر همین رابطه مینویسد"شاید آقای پیمان در ایران زندگی میکند وخبر از قوانین ا روپایی ندارد " و این را به خواننده بطور غیر مستقیم القا نماید که مرا هم به رژیم بچسباند . همان روشی که در نوشته های من درباره روشهای مجاهدین اشاره داشتم . والبته با زرنگی خواسته اند اطلاعات خود را تکمیل کنند با عکس العمل من .

من هم خانم مینا در اروپا زندگی میکنم ویک تبعیدی ضد رژیم ایران میباشم و همچنین ضد ا رتجاع در لباسهای دیگر هم میباشم که یک خطر فاشیسم برای مردم ا یران مانند رژیم ولی فقیه درایران در بردارند و با روشهای ضد انسانی ضد دمکراتیک برای پیشبرد اهداف گروهی به هر قیمت نیز مخالف هستم. در جایگاهی نیستم که بتوانم با حدسیات از نظر حقوقی درباره انسانها نظریه ای بدهم اینکه این افراد دستگیر شده اند فعلا متهم میباشند تا زمانی که در دا دگاهی محاکمه نشوند نمیشود درباره آنها قضاوت کرد وبا توجه به اینکه مساله سیاسی است من فقط سعی کردم که ا نگیزه ها را نشان دهم چون نفر دستگیر شده از اعضای جدا شده مجاهدین میباشد و مجاهدین نشان داده اند که انسانهای منصفی درباره منتقدین و جدا شدگان خود نمیباشند و عکس العمل های آنها احساسی است تا حقوقی ومنطقی . من در نوشته هایم هم فرض را بر این گذاشتم که این اتهامات درست باشد ولی به روشهای مجاهدین در اتهام زنی به منتقدین ویک کاسه کردن تمامی جریانات وسود جویی رژِیم از این روشهای مجاهدین نام بردم م.
در مورد اینکه در کشورهای اروپایی همه چیز درست است که خانم مینا به آن اعتقاد دارند من چنین اعتقادی ندارم چرا که اگر این گونه بود که خانم مینا میفرمایند که در این کشورها قضاوت بی نقض است ما دیگر با پدیده "معامله با رژیم "برای عدم محاکمه این متهمین روبرو نبودیم یعنی اینکه د ر اروپا هم قضاوت دادگاهها غیر قابل اعتماد است . البته این شک وتردید هم از طرف من نیست ازهمین اطلاعیه ها که هشدار میدهند که "خطر معامله "بین رژیم و هلند وجوددارد ودر نوشته ها و اطلاعیه ها در این زمینه آمده است این را به من گوشزد میکند. پس بر اساس گفته های بسیاری حتی از خود مجاهدین بسیار ی از اعمال حقوقی بر علیه مجاهدین در اروپا در اثر "سیاست مماشات با رژیم " ایران است پس در این گفته یک تناقض است که کور کورانه وبا ایمان کامل به این دادگاهها دراروپا ایمان داشت . درواقع مجاهدین نیز در تیر راس دستگاه پلیسی و قضایی این سیستم ها در اروپا بوده اند واگر بر ضد آنها باشد این دستگاه قضایی "مماشات با رژیم "میکند مثلا زمانی که کارهای غیر قانونی آنها را درر ابطه با جمع آور ی کمک های مالی تحت نام های پوششی کشف میکند و این انجمن ها که بنام "انجمن های خیریه "در کشور های سوئیس ، انگلیس ، آلمان ، سوئد بسته شده و حتی افراد موسس این انجمن ها تحت پیگرد قانونی قرار میگیرند چون واقعا خلاف کرده اند این میشود "مماشات با رژیم "ولی همین دستگاه قضایی اگر مثلا جدا شده آنها را به حق یا به ناحق دستگیر شده باشد میشود یک دستگاه قضایی "سالم "! وخانم مینا درس میدهد که " کشورهای اروپایی کسی را بدون دلیل نمی توانند بازداشت کنند".