Skip to main content

خود گویم وخودخندم عجب مرد

خود گویم وخودخندم عجب مرد
Anonymous

خود گویم وخودخندم عجب مرد هنرمندم ! جناب امرالله ابراهیمی سروکله شان پیدا شده و از سایت بالاترین ما را به سایت دیگری یعنی دوباره به سایت ایران گلوبال حواله دادند چرا مستقیما لینک ایران گلوبال داده نمیشود هم سوالی است . البته مهم نیست.
ولی ایشان مخالفان روش خود برای "افشاگری "را مانند همان مجاهدین که البته منکر همراهی با مجاهدین میباشند و من هم فکر نکنم که ایشان عضو باشد ولی از نوع چرا خاموشهایی است که مجاهدین مدتی در چهره های متفاوت در سایتهای ایرانی ردیف کردند میباشند.البته این آتش "ضد مزدوری "ایشان این هم به منتقدین وجدا شدگان مجاهدین ویک کاسه کردن آنها دقیقا با خط مجاهدین م طابقت دارد.

مجاهدین روشهای متعدد و هماهنگ وگسترده ای برای نفوذ در بین ایرانیان دارند چون بخوبی به حساسیت مردم واینکه مردم به گفته های آنها اعتماد ندارند را میشناسند برای همین از افراد ویا سازمانهای متفاوت وسایتهیا متفاوت پوششی استفاده میکنند و از جمله همین جناب امر اله است . دم خروس امرالله در آنجاست که دقیقا از روش ، کلمات ، فرهنگ ومتد آنها استفاده میکند و دقیقا با فرهنگ وروش ها ومتد وفرهنگ مجاهدین مطابقت دارد . جاسازی افراد توسط مجاهدین در گروههای سیاسی دیگر سابقه طولانی دارد وبارها افراد خود را وارد سازمانها برای جاسوسی کرده اند .سازمان مجاهدین در هر سازمان سیاسی ویا در هر رسانه سیاسی ایرانی که بتواند با افراد گوناگون نفوذ میکندودراین راهم دروان آموزشی میبینند که به عنوان
"مبارز ضد رژیم " وارد صحنه شوند و میدان را بدست گیرند وخطوط سازمان را به پیش ببرند ولی آقای امراله ابراهیمی بخاطر ناشی گری وهمچنین کاملا الینه شدن در این فرهنگ ارتجاعی نمتیواند خود را از این فرهنگ برخورد مجاهدین با مخالفین ومنتقدین جدا سازد و همه را مانند مجاهدین یک کاسه میکند و با همان زبان با آنها حرف میزند.
مجاهدین از روشهای اطلاعاتی بالایی برخوردار میباشند چرا که در دستگاههای اطلاعاتی صدام وا ستخبارات وبه گفته سیمون هرش دوره های متفاوت در نزد سازمان جاسوسی جهان دیده اند و از تجربه کافی هم برخوردار میباشند . نمونه هایی از این دست مثلا کسانی مانند ایرج مصداقی بودند که تا چندی پیش مانند همین اقای امرالله هم قسم و آیه میخورد که مجاهد نیست ولی همه جا از مجاهدین به همان سبک مجاهدین دفاع میکرد وبه همین سبک همین آقای امرالله "مزدور "شناسی میکرد و لی بعد از مدتی خود به گفته مجاهدین تبدیل به "خائن ومزدور "شد چون منتقد مجاهدین شد. این است که این عناصر دم خروس خود را علی رغم قسم حضرت عباسهای گوناگون نمیتوانند بپوشانند .