Skip to main content

آقای یونس شاملی راستش را

آقای یونس شاملی راستش را
Anonymous

آقای یونس شاملی راستش را بخواهید من با خواندن این مقاله شعارگونه شما مو بر تنم سیخ شد!
متاسفانه من از جنبه سیاسی تشابه خیلی زیادی بین مواضع شما در این مقاله با مواضع آقای ناصر کرمی می بینم. امیدوارم که اشتباه از من باشد.
شما می نویسید که <احزاب سیاسی دمکرات فارسی نمیتوانند و نباید در مناطق ملی متعلق به ملیتهای غیرفارس فعالیت داشته باشند.> و بدتر از آن می نویسید که <فریب خوردگان و عمله های استعمار داخلی که خود را شاخه زنجان آن حزب معرفی میکنند، بایستی به هر طریق از کل آذربایجان جنوبی بیرون رانده شوند.>
به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که هر حزبی که در آذربایجان بخواهد فعالیت کند باید نام ملت یا خلق آذربایجان را به یدک بکشد و اگر اینطور نباشد باید ممنوع الفعالیت شود و باید آنها را تحت عنوان عمله های استعمار داخلی از آذربایجان بیرون ریخت. یعنی حتی احزاب و سازمانهایی هم که تحت نام

احزاب سراسری می خواهند فعالیت کنند، اجازه فعالیت در آذربایجان را نخواهند داشت و ممنوع هستند و باید اعضا و هواداران آنها را از آذرباجان بیرون ریخت!
این است آن دمکراسی که به مردم آذربایجان وعده داده می شود؟
همچنین نوشته اید که <فعالین مدنی و سیاسی ترک در آذربایجان جنوبی بایستی با تمامی توان سیاست استعماری جدید احزاب سیاسی فارسی به اصطلاح مخالف حاکمیت و اصطلاح طلب را در آذربایجان افشا کنند و تا حد ممکن مانع از فعالیت این احزاب در آذربایجان گردند.> این هم با این معناست که دگراندیشان در آذربایجان حق ندارند علیه حاکمیت مبارزه کنند، نه احزاب مخالف حاکمیت و نه اصلاح طلبان! هر کس می خواهد با رژیم مبارزه کند باید بیاید تحت لوای شما و حزب فقط حزب شما، مبارز هم فقط خود شما!!!؟؟؟