Skip to main content

آقای تبریزی، نوشته تان جز یک

آقای تبریزی، نوشته تان جز یک
یونس شاملی

آقای تبریزی، نوشته تان جز یک متن عوامفریبانه سطحی و شعاری چیزی نیست. شما با این رفتارتان اگر ستاره سرخ آبروی هم برایش باقی مانده از بین میبرید. این کامئنت کوتاه شما سراسر عمیقا غیرسیاسی، سراسر عوام فریبی و مملو از دوروغ و تهمت است. نگاه کنید فقط به چند فراز آن؛ از ناداری مردم و گرسنگی و درمانده گی آنها

سخن میگویید و در ادامه از "گریز سرمایه های ایرانی"!! اظهار ناراحتی میکنید. مینویسید: " میلیون ها تن از مردم ندار و گرسنه و بی نان مانده ایران پس از ورشکستگی کارخانه ها و گریز سرمایه های ایرانی به فرامرز گرفتار بیکاری و بی درآمدی و بی پولی هم هستند" (پایان نقل قول). این اظهارات یک عنصر چپ نمیتواند باشد، تنها یک انسان عوامفریب میتواند چنین تناقضهای را بر زبان براند.. خوانند نمیداند شما طرفدار زحمتکشان هستید یا از فرار سرمایه های ایران (کاپیتالیسم) نگران هستید؟؟!!.

مینویسید؛ " سخنان صد من یک غاز و بی سر و ته ناسیونالیست های وابسته به زرسالاری (بورژوازی)" (پایان نقل قول). اولا من ناسیونالیست نیستم و هرگز نیز ناسیونالیست نبوده ام. من معتقد به سوسیالیسم دمکراتیک و برابری طلبم. ناسیونالیست خواندن من برزبان راندن یک دورغ بزرگ است. "وابسته به زرسالاران" نیز دروغ محضی است برای فریب خوانندگانتان که به من نسبت میدهید. استالین نتیجه منطقی فکریست که در ذهنتان حمل میکنید. او هم شعار میداد و عوامفریب و در عین حال یک جانی حتی در سطح هیتلر بود.
از سوی دیگر در بالا از "گریز سرمایه ها" اظهار نگرانی میکنید و در چند جمله پایین تر به "زرسالاران" را مورد لعن و نفرین قرار میدهید، نمیدانم دم خروس را باور کنیم و یا قسم حضرت عباس را؟؟! آقا حداقل در چند سطرتان نرماتیوها را رعایت کنید که حرفهایتان تاثیری داشته باشد.