Skip to main content

احمد شهید و مریم رجوی در

احمد شهید و مریم رجوی در
Anonymous

احمد شهید و مریم رجوی در همایش حقوق بشری کانادا.
سازمان رجوی با دادن پول و رشوه به مقامهای سیاسی غرب میخواهد خود را به عنوان الترناتیو نظام اسلامی به غرب معرفی کند. این سازمان با سیاست ها ی خود در ایران راه رابرای اخوندیسم و ارتجاع دین هموار کرد.
این سازمان هدفی جز تسخیر قدرت به هر قیمت و شرائطی ندارد.اغفال فرزندان مردم و دزدی 200 ملیون دلاری از بانک ملی در همان زمان انقلاب و رفتن به عراق و نقش ستون پنجم بازی کردن و هم اکنون عامل دولت اسرائیل شدن و با ارتجاعیترین نماینده گان کنگره مانند جان بولتن همراه شدن نشان میدهد که اساسن این سازمان ارزشی برای حقوق بشر قائل نیست. گشته شدن بیش از 50 هزار ایرانی از سوی این سازمان باید زنگ خطری برای همه جریانات و بویژه سازمانهای حقوق بشری باشد.انچه دولت اسرائیل و دول غربی میخواهند سازمان مجاهدین اماده عملی کردن خاست ها و

تحمیلات انهاست. افشای مراکز صنایع اتمی در ایران بمب گزاری جاسوسی و ترور دانشمندان هسته ای ایران و تخریب و ترور از وظائف سازمان رجوی است که از سوی دول غربی و اسرائیل به انها دیکته شده است.
احمد شهید یا خود را به نادانی میزند و یا مزدور غرب است. نگاهی به تاریخ این سازمان از سوی احمد شهید باید کافی باشد که ایشان همراه با یک زندانبان اشرف و کمپ زندانیان مجاهد نباشد.
فشار غرب و پول و تهدید احمد شهید را همراه این زن زندانبان کرده است.

سرنوشت مردم ایران نه در مجامع جهانی بلکه در خود تهران و تبریز و خراسان نوشته خواهد شد.

انچه سازمان دینی مجاهد میخواهد همان حکومت خونین و توحش اسلامی است به زعمامت رجوی و اجرای احکام شرع اسلامی و نه بیشتر.
اولین قدم و خواست باید ازادی بدون قید وشرط ایرانیان در بند رجوی در عراق باشد .این سازمان و رهبر ان باید تحت تعقیب قوانین جهانی قرار گیرند.
حقوق بشر متاسفانه ابزاری برای حقه و تزویر و زور گوئی غرب علیه ایران شده است.