Skip to main content

در این نوشته مشخص نیست که

در این نوشته مشخص نیست که
Anonymous

در این نوشته مشخص نیست که اکنون آ قای بهزاد علیشاهی در کجا قرا ردارند ولی چند سوا ل :من بالشخصه مجاهدین و سخنان وگفته هاشون را قبول ندا رم چون با کینه از جدا شدگانشان است ضمن اینکه از آنها هم به شدت خوشم نمیاید.آیا واقعا هیچ جدا شده مجاهدین با رژیم ایران از جمله وزارت اطلاعات همکاری ندارد ونداشته است؟ اگر این طور است رفت وآمدهای آقای بهزاد علیشاهی که حتی خود در نوشته هایشان اعتراف کرده اند به ایران را چگونه توجیه میکنید؟

گفتگوهای مکرر اعضای جدا شده مجاهدین با خبرگزاریهای رژیم ایران از جمله مهر ، پرس نیوز را چگونه توجیه میکنید - مثل خود آقای علیشاهی ، خانم بتول سلطانی عضو سابق شورای رهبری مجاهدین ویا مصاحبه های مکرر آقای مسعود خدابنده با خبرگزاریهای مختلف رژیم ایران ؟ وا ینکه آقای بهزاد علیشاهی به را حتی به ایران رفت وآمد دارند ؟ چگونه است که ایشان "اقامت "در هلند دارند مگر ایشان ویزای اقامتی دارند ؟یعنی بهرحال پاسپورت جمهوری اسلامی در جیبشان میباشد ؟ و اگر آقای بهزاد علیشاهی به ایران رفت و آمد دارد که
دارد بنا به گفته خودشان چگونه وزارت اطلاعات ورژیم ایران میگذارند که یک عضو سابق مجاهدین واجرا کننده شوهای تلویزیونی مجاهدین بنام آقای بهزاد علیشاهی به این راحتی به ایران رفت وآمد کنند؟
از دیگر دوستان شما آقایان در اینترلینک میباشند مسعود خدا بنده و همسر که ایشان هم در تهران با برادر آقای مسعود خدابنده در زندان اوین ملاقات داشته اند - البته قابل ذکر است که همسر آقای مسعود خدا بنده خود عضو سابق مجاهدین بوده است -ودر اوین در کنار صندلی نماینده انگلیسی نشسته بودند ضمن اینکه برادر آقای مسعود خدا بنده ، ا براهیم خدا بنده در ایران در مراسمهای متفاوت در خدمت رژیم شرکت کرده و برعلیه مجاهدین افشاگری میکند این همه نشانه به نظر شما هیچ است وپوچ ویا اینکه واقعا در پشت تمامی این نشانه ها این واقعیت وجود دارد که بخشی از اعضای جدا شده مجاهدین ا زجمله آقای بهزاد علیشاهی با رژیم همکاری فعال دارند ؟
البته من نقش روسا ورهبران مجاهدین در پناه بردن اعضای سابقشان به رژیم جنایت کار جمهوری اسلامی را در درجه اول قرار میدهم چون سالها این اعضا توسط رجوی به بازی گرفته شده اند و اکنون یک کینه دو طرفه وجود دارد یعنی مجاهدین به جدا شدگانشان به عنوان خائن و جدا شدگان به رجوی ها با کینه جوانی از دست رفته ودر خدمت دروغ و فریب ودجالیت رجوی بودن آسان نیست واکنون این جنگ وجود دارد که به ایران گلوبال کشیده شده است . البته باید گفت که مجاهدین از وضعیت اقامتی آقای بهزاد علیشاهی ممکن است برای اهداف خود اینگونه سو استفاده کنند و به عنوان یک مساله امنتیی مطرح کنند . لطفا توضیح دهید .