Skip to main content

خطری که ما را تهدید میکند

خطری که ما را تهدید میکند
Anonymous

خطری که ما را تهدید میکند.خوانندگان محترم این سایت توجه دارند که بعضی از مقالات مانند مقالات اقای شاملی و لوائی مدتها روی سایت باقی میمانند و هر بار از پائین جدول به بالا کشیده میشوند البته هیچ مخالفتی با ماندن انها در صدر مقالات نیست .و اما ..
خبر بر گزاری نشستی در کانادا از سوی جریانات حقوق بشری و شرکت خانم رجوی و احمد شهید بسیار قابل تامل است.
خبر مربوط به بر گزار ی این نشست متاسفانه فوری از روی سایت ایران گلوبال بر داشته شد.

هموطنان گرامی سازمان مجاهدین به رهبر ی رجوی از اغاز تا همین لحظه کار ی جز خشونت و نقض حقو ق بشر چه خودی و چه مخالف انجام نداده است.خطری سازمان دهی شده همه ایرانیان را تهدید میکند و هر گونه اغماض خطری مرکبار برای همه خواهد داشت. اقدام اقای احمد شهید منافی و مخالف اعلامیه خود سازمان حقوق بشر و مفاد ان میباشد.

بیش از 3000 نفر از ایرانیان در اردوگاه رجوی به گروگان گرفته شده اند و خواستی جز فرار از سازمان مجاهدین را ندارند.سازمانهای حقوق بشر ایرانی حق ندارند چشم خود را برجنایاتی که در کمپ لیبرتی بر اعضا اجباری و داوطلب سازمان می اید ببندند. این فقط سازمانهای حقوق بشر ایرانی هستند که باید هم اکنون از حقوق دربندان زندان رجوی بپا خیزند. اقای احمد شهید یک کارمند سازمان ملل بیش نیست و نه درد ایران را دارد ونه عضوی از سازمان مجاهد است ونه بیطرف است و اساسن نمیتواند در باره ما ایرانیان داوری کند..بسیار ی از اعضا سابق سازمان مورد بی حرمتی تهدید و افترا و ضرب و شتم از سوی سازمان رجوی قرار گرفته اند .