Skip to main content

سایت مستقل درجهت خروج انسانی

سایت مستقل درجهت خروج انسانی
Anonymous

سایت مستقل درجهت خروج انسانی ساکنین لیبرتی از عراق
http://farakhan.bplaced.net/
https://www.facebook.com/FrakhwanBrayAntqalFwrySaknynLybrtyAzraq?fref=p…
آخرین اخبار وتحولات در رابطه با ساکنین لیبرتی در عراق . این سایت همراه با بسیاری از سمپاتها ، اعضا وهوداران سابق مجاهدین خواستار خروج فوری وانتقال فوری ساکنین لیبرتی از عراق میباشد و سیاستهای وکم کاری رهبران مجاهدین ، کشتار ساکنین لیبرتی توسط فرستادگان رژیم جنایت ولی فقیه را محکوم کرده وشدیدا از سیاستهای بین المللی ، رژیم مالکی و رهبران مجاهدین انتقاد کرده زیرا آنها را مسئولین اصلی وضعیت ساکنین لیبرتی درعراق وهمچنین ادامه ماندن آنها در وضعیت وحشتناک امروز در عراق میبیند.

نگه داشتن ساکنین لیبرتی که اکثر آنها به سنین بالا پا گذاشته اند وهرروز از ایست قلبی ومرگ آنها بدلائل بیماریهای مذمن گوناگون به خارج درز میشود باید حق ا نتخاب آزاد وادامه زندگی در یک کشور ثالث امن -به غیر از جمهوری اسلامی - را داشته با شند ولی متقاسفانه رهبران مجاهدین با اتخاذ سیاستهای خاص وپیش برد ا ستراتژی خود در جهت سوریزه کردن ایران حرکت میکند و امید به تغییرات در سوریه و عراق داردتا بقول مریم رجوی "قدم بعدی " ایران باشد. در این استراتژی است که رهبران مجاهدین به هرشکل برای داشتن کارت بازی در عراق وبه بازی گرفته شدن به سبک "ارتش "های متفاوت در لیبی ، سوریه ساکنین لیبرتی را در بدترین وضعیت ضد انسانی در عراق نگه داشته اند . رژیم مالکی گماشته ولی فقیه نیز دشمنی دیرینه با مجاهدین دارد و از اوضاع نا بسامان عراق ا ستفاد میکند تا این ساکنین بی دفاع را زیر رگبار کینه های خود قرار دهد. سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل علی رغم وعده وعید های گوناگون هیچ کار واقعی نکرده اند والبته مدعی اند که در این راه از جمله با سنگ اندازیهای رهبری مجاهدین وعدم همکاری آنها ، با سنگ اندازی کشورهای پذیرش دهنده از جمله اروپا و آمریکا روبرو میباشد. رهبران مجاهدین نیز نگرا ن از انتقال هزاران نفر از اعضای خود که نکند که جمعی از آنها نیز به ناراضیان ومنتقدان ومخالفان این سازمان بپیوندند اکنون بیشتر وبیشتر در جهت انتقال آنها سنگ اندازی میکند و تمامی تلاش خود را تنها در جهت "امنیت "که البته درست هم هست میگذارد ودر مراسم های گوناگون خود خواسته یک رهبران مجاهدین انتقال نیست بلکه برعکس با هرکس که برروی مساله انتقال پای فشارد به عنوان "مزدور"برخوردمیکنند مانند خانم عاطفه اقبال که یک کمپین بنام "انتقال فوری ساکنین لیبرتی ا ز عراق "را بنا گذاشته و علی رغم سالها همکاری با مجاهدین تنها بخاطر این نیت حقوق بشری ونه سیاسی ، مورد حمله مجاهدین وتهمت های نا روا از طرف آنها قرار گرفت . برای رهبران مجاهدین بهتر است که این افراد به رژیم ایران تحویل داده شوند یا اینکه در عراق کشته شوند تا اینکه سالم وناراضی به اروپا برسند و یک مشگل اساسی دیگری برای آنها در ابعاد وسیع تر شوند.
بجاست که ایرانیان تبعیدی با نامه نگاری به رهبران سازمان مجاهدین و انعکاس مقالات متعدد از این سیاست های رهبری مجاهدین انتقاد وازآنها بخواهند که انتقال فوری ساکنین لیبرتی از عراق را بطور جدی در راس کارهای خود قرار دهند و از استراتژی جنگ طلبانه سوریزه کردن ایران دست بردارند وبه مردم آزادی خواه ایران ومبارزات آنها بپوندد وبجای حل معضل رژیم ضد انسانی جمهور ی اسلامی در نزد جولیانی ها وجان بولتن ها در نزد مردم ایران ودر خیابانهای ایران را بجویند . مسله جمهوری اسلامی باید از طریق مردم ایران ومستقل از هرگونه برنامه های استعماری انجام گیرد تا بتواند بر روی پای خود مستقل و آزاد باشد وگرنه به سرنوشت سوریه ،لیبی ویا در بهترین صورت مصر وتونس تبدیل خواهیم شد و یا بدتر از عراق وافغانستان فعلی .
رهبران مجاهدین با استراتژی امید به جنگ وجنگ طلبی نئوکانها و رژیم اسرائیل است که میخواهد اوضاع را تغیر دهد وبر همین اساس است که ساکنین لیبرتی را درعراق با تمامی ریسک ها نگه میدارد باید ا ز رهبران مجاهدین خواست که به صف اپوزیسیون دمکراتیک مردم برای رهایی از شر جمهوری اسلامی بپوندند و استراتژِ ی سوار شدن بر جنگ را فراموش و اسیران لیبرتی راآزاد کرده واز کشورهای مختلف مدعی دمکراسی خواست که پذیران این افراد در یک جو آزاد باشند واز ایجاد قلعه های دیگر در کشورهایی مانند آلبانی که یک کشور کناره ای در اروپا میباشد و امکان ادامه تسلط تشکیلاتی به رهبران مجاهدیدن وادامه همان سیاست به آنها داده میشودجلوگیری کنند. پیروز باشید.