Skip to main content

جناب مهدی : این که هر انسانی

جناب مهدی : این که هر انسانی
Anonymous

جناب مهدی : این که هر انسانی آزاد است که سیاسی باشد وبعد ببوسد وکنار بگذارد ویا روزی با گروهی بوده باشد وبعد کنار گذاشته باشد حق هر شخصی است ولی یک نفر سیاسی مدعی یعنی مدعی آزادی خواهی ، ضد سرکوبگری در هرشکلی وعدالت خواهانه اگر حرفش جدی باشد ونه شوخی و از باد شکم میتواند با رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی به قول شما به "توافق "برسد ؟اگر هم به قول شما به "توافق"میرسد این "توافق" از چه ماده ای است ؟یعنی چه ماهیتی دارد ؟ آیا مثلا یکی از بند های این توافق ها این نمیباشد که باید ضد مجاهدین مثلا فعال بود؟ بعلاوه یک "توافق "با یک رژیم ستمگر که از انتقاد یک وبلاگ نویس نمیگذرد بجزبازندان وشکنجه چگونه "توافقی "میتواند باشد به نفع ستمگر ؟یا ستمدیده ؟ منظور من هم کلا فعلا آقای بهزاد علیشاهی نیست.تا کی تا کنون بی بندباری سیاسی وفاحشه گری سیاسی نبودن اسمش شده است "دگم" بودن؟از کی

بر سراصول ایستادن و دکان "توافق"باز نکردن اسمش "دگماتیسم " است .نه ! این بیشتر بوی فریبکاری میدهد وتوجیه وگرنه بین رژیم که در قدرت است با کسی مانند آقای بهزاد علیشاه چه کسی میتواند چه "توافقی "را تحمیل کند این تعادل قوا یک طرفه به نفع رژیم است یعنی در "توافق "با رژیم این رژیم است که برنده است وکسی که پرچم مبارزه برای رهایی وآزادی وافشاگری برای عدالت و انسانیت علیه مجاهدین را در دست گرفته است نمیتواند با رژیم ستمگر ایران که درابعاد بسیار گسترده جنایت کرده است"توافقی "کند.
اما در مورد رفتن به ایران : ایرانیان از نظر من دودسته هستند. کسانی که یا دانشجو هستند ویا یک ویزای عادی دارند وبه ایران میروند ومیایند و نه سیاسی بقول خودشان بوده اند ونه هستند ویا اینکه سیاسی بودنشان را پنهان کرده اند ولی یک ویزای اقامت عادی دارند خوب میروند ومیایند و جرم ضد انسانی هم مرتکب نشده اند .
ولی مدعیان سیاسی بودن وآ زادی خواهی بوددن علنی ، پناهندگان سیاسی که از این نان پناهندگی برای خود اقامت ایجاد کرده اند جیب ها ر پرپول کرده اند وبعد با کمال بی شرمی با رژیم به "توافق"میرسند وپناهندگی شان را پس میدهند تا رژیم با آن بتواند مانور بدهد ، بتواند با آن به ریش هرچه شکنجه شده واعدام شده و زندانی سیاسی در ایران است سیلی بزند این دقیقا یک اخلاق ضد انسانی ، فرصت طلبانه ویک نوع همکاری با رژیم است از نظر من .
این باعث میشود که کشورهای اروپایی که بهرر وی به سختی پناهندگی میدهند با دیدن چنین کسانی که به هنگام تقاضای پناهندگی انواع واقسام ادعاها را کرده اند به یکباره همه را فراموش کرده و سر تعظیم به جمهور ی اسلامی بیاورند که روزی مدعی جنایتکار بودنش بوده اند این همکاری در جنایت است این شستن دست شکنجه گر خونریز است که کسی پناهندگی بگیرد و بعد از مدتی پس بدهد .
البته من در مورد کسانی که به علت بیماریهای روانی که ممکن است ویا بیماری خاصی دارند صحبت نمیکنم برای من استثنا میباشد ولی پناهندگی شرف دارد ، پناهندگی یعنی پیام خونین زندانیا ن ، شکنجه شدگان ، اعدام شدگان بدست یک رژیم ستمگر را دارد وبعد به یک باره همه هیچ ! باید به نظر من بی شرم بود که چنین کاری کرد.
"پیشرفت واقعیت درجامعه " دیگر از همان دکانهای "توافقی "دیگر است که بی سروته است بحث بر سر اصول است واصول انسانی میگوید که هر کس پناهندگی گرفت واقامت پناهندگی گرفت یک سفیر است ، سفیر جنایت رژیم وخود هم مد عی است پس یا این ادعاها در مورد رژیم پوچ است ما با یک رژیمی روبرو هستیم که بطور دمکراتیک میتوان با آن به "توافق"رسید که شبیه یک شوخی دراماتیک غیر قابل با ور است ویا اینکه با فرصت طلبانی روبرو هستیم که همه چیز را زیر پا میگذارند وهیچ شرم هم ندارند. که به نظر من با دومی روبروهستیم